سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان؛تکواندوکاران نونهالان کشورمان رقیبان خود را شناختند

سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان؛تکواندوکاران نونهالان کشورمان رقیبان خود را شناختند

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مراسم قرعه کشی سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان عصر امروز(سه شنبه) در هتل "هایت ریجنسی" شرم الشیخ "مصر" برگزار و نمایندگان تکواندو کشورمان رقبای خود را شناختند.
این رقابت‌ها از روز پنجشنبه (2 شهریورماه) به مدت 4 روز با حضور 420 تکواندو (230 پسر و 190 دختر) از 45 کشور دنیا در 10 وزن پیگیری می‌شود.
روز اول///
معصومه رنجبر هوگوپوش وزن 29- کیلوگرم در دور نخست به مصاف نماینده چین تایپه خواهد رفت. رنجبر در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار نمایندگان ازبکستان، مراکش و روسیه مبارزه می کند.
در وزن 33- کیلوگرم هانیه حسن نژاد در گام نخست رو در روی نماینده ازبکستان قرار می گیرد و در صورت برتری با نماینده اسپانیا دیدار خواهد کرد.
مریم رضانژاد تکواندوکار وزن 51- کیلوگرم ابتدا رو در روی نماینده برزیل قرار می گیرد و در صورت برتری نماینده مصر را پیش رو دارد.
عرشیا باقری نماینده وزن 65+ کیلوگرم در نخستین گام به مصاف نماینده هندوستان خواهد رفت که در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار نمایندگان روسیه و مکزیک می‌رود.
اما علی اکبری آخرین نماینده پسران کشورمان در روز نخست و در وزن 65- کیلوگرم ابتدا باید نماینده ایتالیا را شکست دهد سپس رو در روی برنده دیدار نمایندگان روسیه و مکزیک قرار می گیرد.
روز دوم///
مبینا کلی وند تکواندوکار وزن 41- کیلوگرم ابتدا باید نماینده فیلیپین را از پیش رو بردارد. در ادامه و در صورت برتری با یکی از نمایندگان مکزیک، اسپانیا یا ترکیه دیدار خواهد کرد.
غزل سلطانی در وزن 47- کیلوگرم در نخستین گام به مصاف نماینده قزاقستان می رود تا در صورت برتری با نماینده برزیل دیدار کند.
مهدی حاجی موسایی تکواندوکار وزن 33- کیلوگرم ابتدا باید نماینده تایلند را شکست دهد. مهدی در صورت برتری در مرحله بعد با برنده دیدار نمایندگان روسیه و فیلیپین پیکار خواهد کرد.
هوگوپوش وزن 37- کیلوگرم علیرضا حسین پور پس از استراحت در دور نخست در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار نمایندگان لیبی و لبنان خواهد رفت.
علی اسماعیل پور نماینده وزن 53- کیلوگرم در دور نخست به مصاف نماینده تایلند می رود و در دور بعد نماینده اوکراین را پیش رو دارد.
روز سوم///
در وزن 44- کیلوگرم مریم وسیله بر در نخستین گام رو در روی تکواندوکار تونس قرار می گیرد. او در ادامه با برنده دیدار نمایندگان سوئد و تایلند یا مکزیک دیدار خواهد کرد.
نازنین تنکابنی نماینده وزن 55- کیلوگرم پس از یک دور استراحت در اولین پیکار به مصاف برنده دیدار نمایندگان برزیل و اردن می‌رود.
در وزن نهم (59- کیلوگرم) یلدا رنجبر ابتدا نماینده آذربایجان را باید شکست دهد و در صورت برتری برنده دیدار نمایندگان چین تایپه و مصر یا تایلند را پیش رو دارد.
امیرمحمد امیرمحمدی نماینده وزن 41- کیلوگرم در دور نخست به مصاف نماینده کشور میزبان خواهد رفت تا در صورت برتری در دور دوم به مصاف نماینده روسیه برود.
در وزن 45- کیلوگرمامیرارسلان خانزاده نماینده کشورمان است که در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو است و سپس در دیدار دوم به مصاف برنده دیدار نمایندگان مصر و برزیل خواهد رفت.
روز چهارم///
نماینده وزن 37- کیلوگرم مبینا نعمت زاده پس از یک‌دور استراحت در دور نخست، در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار کره جنوبی و اوکراین می رود.
در وزن 59+ کیلوگرم آناهیتا توکلی نیز در گام نخست با نماینده فسلطین مبارزه می کند و در صورت پیروزی می‌بایست هوگوپوش ترکیه را شکست دهد.
شایان رستمی نماینده وزن 49- کیلوگرم در نخستین گام باید هوگوپوش آذری را شکست دهد و در ادامه با نماینده هندوستان مبارزه کند.
صدیق رحیمی نیا در وزن 57- کیلوگرم ابتدا به مصاف نماینده اوکراین می رود و در مرحله بعد رو در روی برنده دیدار مراکش و اردن قرار می‌گیرد.
هوگوپوش وزن 61- کیلوگرم امیررضا قاسمی نیز در اولین مبارزه نماینده فلسطین را پیش رو دارد و در صورت پیروزی با برنده دیدار روسیه و مراکش پیکار خواهد کرد.
هدایت دختران کشورمان برعهده نیلوفر صفریان به عنوان سرمربی و معصومه محمدیان، راضیه آقاجان‌پور و بهناز مژده به عنوان مربیان است.
همچنین هدایت تیم پسران را محمدرضا یاری به عنوان سرمربی، یوسف جنگجو و محمد علوی به عنوان مربی و حامد جعفری به عنوان مربی بدنساز برعهده دارند. یوسف کرمی نیز مدیر فنی این تیم می‌باشد.

۱ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.