برگزاری کارگاه آموزشی ارزیابی عملکرد در سازمانهای ورزشی

مدیر کل دفتر ملی مدیریت و توسعه ورزش کشور از برگزاری کارگاه آموزشی تحت عنوان ارزیابی عملکرد در سازمانهای ورزشی با حضور متخصص مدیریت ورزشی از دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا خبرداد.

به گزارش روابط عمومی دکتر محمد جوادی پور با اشاره به رویکرد جدید مسوولان سازمان تربیت بدنی اظهارداشت:با توجه به تغییر رویکرد سازمان تربیت بدنی به سمت برنامه محوری و تاکید دکتر سعید لو معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در جهت علمی سازی تمامی برنامه ها در دستگاه ورزش ، دفتر ملی مدیریت و توسعه ورزش کشور با برگزاری دوره های مختلف آموزشی ، همایش ها ، کنگره ها و کارگاههای آموزشی در تلاش است تا در راستای اهداف کلان سازمان تربیت بدنی گام بردارد.
وی در ادامه تشکیل کارگاه آموزشی تحت عنوان ارزیابی عملکرد در سازمانهای ورزشی با حضور پروفسور الساندرو برون متخصص مدیریت ورزشی از دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا را در راستای اجرایی نمودن اهداف سازمان تربیت بدنی دانست و گفت: در این کارگاه معاونان، مدیران کل ستادی ، مدیران کل تربیت بدنی استانهای سراسر حضور خواهند داشت واز آخرین دستاوردهای علمی آگاهی خواهند یافت.
مدیر کل دفتر ملی مدیریت و توسعه ورزش سازمان تربیت بدنی نقش ارزیابی عملکرد در پیشرفت امور و رفع خلا دانش روز مدیران سازمان را موثر دانست و هدف از برگزاری این کارگاه را روز آمد کردن دانش و آگاهی های مدیران و روسای ورزشی و جبران کمبودها در این زمینه اعلام کرد.
وی در ادامه در خصوص سرفصلهای این کارگاه آموزشی گفت: در این کارگاه سازمان ورزشی چه نوع سازمانی است و چرا آن را با یک سازمان خدماتی مقایسه می کنیم؟مقدمه ای بر ارزیابی عملکرد ، ارزیابی و عملکرد مالی، ارزیابی وعملکرد غیرمالی، نمونه های از موارد عملکرد از جمله مواردی است که در این نشست علمی مورد بحث قرار خواهد گرفت.
دکتر جوادی پور زمان برگزاری این کارگاه علمی را سه شنبه و جهارشنیه اول و دوم دی ماه در هتل المپیک اعلام کرد .

۳۰ آذر ۱۳۸۸ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.