بزرگراه ها و جاده های پیونگ چانگ نوامبر بهره برداری می شوند

بزرگراه ها و جاده های پیونگ چانگ نوامبر بهره برداری می شوند
ساخت بزرگراه های جدید و خطوط راه آهن که ورزشگاه های بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ را به شهرهای اصلی متصل کند، آخرین مرحله آماده سازی کره جنوبی برای بازیهای سال آینده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛راه های جدید امسال افتتاح شدند و شامل 22 کیلومتر بزرگراه بین دو شهر "سئونگ نام" و "آنیانگ" بود.

به گزارش خبرگزاری «یون هاپ» این برزگراه ها به طور کلی به کاهش زمان سفر از فرودگاه بین المللی اینچئون به ورزشگاه اصلی المپیک کمک خواهد کرد. پیش از ساخت این بزرگراه حد فاصل این دو مکان یک ساعت و 35 دقیقه بود که اکنون به 40 دقیقه رسیده است. قرار است تا آخر امسال نیز بزرگراه 72 کیلومتری بین سئول و "یانگ یانگ کانتی" در استان "گانگون" افتتاح شود.

به گزارش وزارت حمل و نقل کره جنوبی این بزرگراه نیز به کاهش زمان کمک خواهد کرد. در حال حاضر حد فاصل این دو مکان 2 ساعت و 10 دقیقه است که به 90 دقیقه خواهد رسید. علاوه بر این مسوولان کره جنوبی اعلام کرده اند که آنها در حال کار و بازسازی سطح جاده ها و دیگر ساز و کارهای ترافیکی هستند. از مجموع 16 جاده در حال ساخت یا توسعه 9 جاده، 90 درصد تکمیل شده اند و مابقی آنها نیز 75 درصد تکمیل هستند.

به گزارش خبرگزاری "یون هاپ" مسوولان برگزاری این مسابقات اعلام کرده اند که تمامی مسیرها ماه نوامبر آماده بهره برداری خواهند بود. بازیهای المپیک زمستانی از 9 تا 25 فوریه سال آینده و رقابتهای پارالمپیک نیز از 8 تا 18 مارس به میزبانی پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار خواهند شد.

۳۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.