مسوولان چین تایپه 2017: امنیت را افزایش می دهیم

مسوولان چین تایپه 2017: امنیت را افزایش می دهیم
"سو لی چی ئونگ" مدیر اجرایی کمیته برگزار کننده بازیهای یونیورسیاد تایپه 2017 اقدام معترضان در مراسم افتتاحیه که دیشب در ورزشگاه «تایپه» برگزار شد را محکوم کرده و قول داد که تمهیدات سختگیرانه تری برای ادامه مسابقات و افزایش امنیت در نظر گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در مراسم افتتاحیه این رقابتها در حالی که همه چیز روال عادی خود را طی می کرد، هنگام رژه تیم ها، به دلیل اعتراض معترضان رژه کاروان ورزشی برخی از کشورها انجام نشد.

روز گذشته نیز گزارش های محلی اعلام کردند که 128 گروه معترض که متشکل از 1100 نفر بودند اطراف ورزشگاه تجمع کردند. پس از انجام مراسم افتتاحیه مدیر اجرایی برگزاری این مسابقات در جمع خبرنگاران گفت:کمیته برگزاری با پلیس همکاری نزدیکی دارد و اولویت ما امنیت ورزشکاران است.

سو گفت:بعد از حادثه دیروز ما شرایط سختگیرانه تری اعمال خواهیم کرد. اعضای تیم های امنیتی ما در تمام اتوبوس ها خواهند بود و ما با تمام شهرهای همسایه که میزبان بازیها هستند در ارتباط خواهیم بود و از آنها می خواهیم که تعداد نیروهای امنیتی شان را افزایش دهند.

وی گفت:ما از این پس شرایط را سخت تر می کنیم. من می دانم که تایوان یک کشور دموکراتیک است اما نیاز داریم که بر «یونیورسیاد» را نظارت بیشتری داشته باشیم. همچنین «سونگ چن هوآنگ» کمیساریای دپارتمان امنیت یونیورسیاد نیز اعلام کرد که معترضان نارنجک پرتاب کرده اند و پلیس یک نفر را دستگیر کرده است.

وی گفت:کاروان ورزشی کانادا خیلی سریع از صحنه خارج شده و «تایپه آرنا» برگشتند.» هوآنگ تاکید کرد که پلیس به سرعت در صحنه حاضر شد و کسی آسیب ندیده است.

وی گفت:کمیته برگزار کننده مسابقات در ورودی ها و خروجی های ورزشگاه ها و سالن های ورزشی نیروهای پلیس و امنیتی را افزایش داده است چرا که ورزشکاران ستاره های یونیورسیاد هستند. این رقابتها تا 30 آگوست ادامه دارد.

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.