شهردار تایپه: اجازه تکرار حوادث افتتاحیه را نمی دهیم

شهردار تایپه: اجازه تکرار حوادث افتتاحیه را نمی دهیم
شهردار تایپه متعهد شد هیچ گونه ملایمتی با معترضان نخواهد شد و این حوادث بار دیگر تکرار نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛خانم "کو ون جه" شهردار تایپه قول داد که رفتار معترضان هیچ تاثیری بر این مسابقات نگذارد. وی معترضان را افراد "نادرستی" خطاب کرد که از ورود ورزشکاران به ورزشگاه تایپه جلوگیری کرده و اجازه ندادند که مراسم رژه به طور کامل برگزار شود. خانم کو روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: «ما به شدت رفتار گروه های معترض را محکوم می کنیم. بازیهای تابستانی یونیورسیاد تایپه 2017 جشن ملی است که به کار خود ادامه می دهد.» شهردار تایپه همچنین تاکید کرد که :اگر در طول مسابقات کسی به عمد بخواهد روال کار را مختل کند و یا امنیت بازیها را تحت تاثیر قرار دهد پلیس با شدیدترین قوانین با فرد یا افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

وی گفت:ما هیچ نرمشی در مقابل معترضان و خرابکاران نشان نخواهیم داد و این اطمینان را می دهیم که حوادث دیشب بار دیگر تکرار نخواهد شد.

شهردار تایپه همچنین به سرعت عمل پلیس اشاره کرد و گفت:ما خیلی سریع متوجه نقشه های معترضان که هدفشان جلوگیری از ورود رییس جمهور تایوان «تسایی اینگ ون» شدیم و اجازه ندادیم که به کاروان حامل رییس جمهور آسیبی وارد شود.» مسوولان برگزاری بازیهای یونیورسیاد همچنان تحت تاثیر اتفاق مراسم افتتاحیه هستند و برای برقراری نظم و امنیت تلاش گسترده ای را آغاز کرده اند. بازیهای تابستانی دانشجویان جهان تا 30 آگوست ادامه خواهد داشت.

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.