توماس باخ غایب مراسم افتتاحیه تایپه 2017

توماس باخ غایب مراسم افتتاحیه تایپه 2017
"توماس باخ" رییس کمیته بین المللی المپیک برای مراسم افتتاحیه بازیهای یونیورسیاد تایپه 2017 پیام ویدئویی ارسال خواهد کرد، چرا که در این مراسم حضور نخواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"اریک سنتروند" دبیرکل و مدیر اجرایی فدراسیون جهانی ورزش های دانشجویی نیز تایید کرد که باخ در این مراسم شرکت نخواهد کرد. در حالی که رییس کمیته بین المللی در این مراسم غایب است، معاون وی «اوگور اردنر» از ترکیه و «سی کی وو» از کشور میزبان و یکی از اعضای هیات اجرایی IOC در مراسم افتتاحیه حاضر خواهند بود.

همچنین «پاتریک بائومن» از کمیته بین المللی المپیک سوئیس در روزهای آخری این دوره از بازیها به تایپه و به جمع مقامات رسمی می پیوندد. بائومن که رییس انجمن فدراسیون های بین المللی ورزشی است حمایت خود را نیز از این رقابتها در پیام هایی طی این مدت اعلام کرده است.

مراسم افتتاحیه امشب به وقت محلی در ورزشگاه «تایپه» آغاز خواهد شد و پیش بینی شده است که 12 هزار تماشاگر از نزدیک این مراسم مشاهده خواهند کرد. مراسم افتتاحیه شامل سه بخش است که در هر قسمت یکی از جنبه های فرهنگی تایوان روایت می شود. این سه بخش شامل «جزیره پر جنب و جوش» است که تنوع فرهنگی و قومی تایوان را نشان می دهد، «تایپه ترکیبی» نشان دهنده تصور جامعه امروز است و «تایپه جهانی» هم بیانگر گذر از دنیای سنتی و انتقال به جهان دیجیتال خواهد بود.

مشعل این بازیها حرکت خود را از شهر تورین ایتالیا در ماه ژوئن آغاز کرد و از نپال، بانکوک و دئگو کره جنوبی گذشت. این مشعل ماه جولای به تایوان رسید و از 21 شهر این کشور عبور کرد.

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.