بازیهای جنوب شرق آسیا- کوالالامپور؛سهراب آزاد در نقش عضو هیات ژوری و کمیته فنی / بن قادر از تلاش ایران در اعتلای سپک تاکرا قدردانی کرد

بازیهای جنوب شرق آسیا- کوالالامپور؛سهراب آزاد در نقش عضو هیات ژوری و کمیته فنی / بن قادر از تلاش ایران در اعتلای سپک تاکرا قدردانی کرد
رییس انجمن سپک تاکرای کشورمان که برای شرکت در بازیهای جنوب شرق آسیا در کوالالامپور پایتخت مالزی حضور دارد به عنوان عضو هیات ژوری و کمیته فنی در کنار مسوولان برگزار این رقابتهای معتبر قاره کهن فعالیت خود ر ا آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ، سهراب آزاد به دعوت کنفدراسیون سپک تاکر ای آسیا به عنوان عضو هیات ژوری و کمیته فنی در مسابقات "سی گیم" و " چین لون " ( یکی از شاخه های سپک تاکرا ) و سپک تاکرا که با حضور 12 کشور در مالزی برگزار می شود،شرکت کرده است .
این رقابتها هر دو سال یک بار و با شرکت ورزشکاران 35 رشته ورزشی برگزار می شود و وی در دوره قبل که در سنگاپور برگزار شد هم حضور داشت.
سهراب آزاد پیش از این هم به عنوان عضو هیات ژوری و کمیته فنی در بازیهای ساحلی عمان،ویتنام،رقابتهای جهانی تایلند و بازیهای آسیایی اینچئون شرکت کرده بود.
گفتنی است سهراب آزاد نایب رییس فدراسیون جهانی و آسیایی سپک تاکرا است و در کمیته فنی فدراسیون آسیایی و جهانی هم عضویت دارد.
وی پیش از شروع این رقابتها نشستی با عبدالحیم بن قادر ر ییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی دیدار کرد .
در این دیدار بن قادر ضمن تشکر از بسط و گسترش سپک تاکرا در ایران ، از تلاش سهر اب آزاد و دیگر مسوولان انجمن سپک تاکرای و همچنین حمایت محمد علیپور از این رشته پرطرفدار قدردانی کرد.
بیست و نهمین دوره این رقابتها از امروز کلیدخورد و تا هفتم شهریور ماه ادامه خواهد داشت .

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.