طرح راهبردی 10 ساله فیزو اعلام شد

طرح راهبردی 10 ساله فیزو اعلام شد
طرح 10 ساله راهبردهای جهانی فدراسیون بین المللی بازیهای دانشجویان جهان در سی و پنجمین مجمع عمومی این سازمان مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این برنامه راهبردی که توسط "اولگ ماتیتسین" رییس فیزو طراحی شده است از ماه مارس 2016 به شکل عملیاتی در آمده و کار خود را آغاز کرده است. بیش از 100 نفر از نمایندگان 50 کشور جهان از جمله اعضای هیات اجرایی فیزو، نمایندگانی از فدارسیون های پنج قاره، و سازمان های ملی برای بررسی و ارزیابی این طرح به مجمع عمومی دعوت شدند.

این برنامه راهبردی بر 8 محور اصلی متمرکز است. از جمله به توسعه رویدادهای ورزشی اصلی، گشترش آموزش از طریق ورزش، ارتقا فرهنگ، ایجاد برنامه های دوگانه حرفه ای و توسعه شبکه جهانی فیزو می توان اشاره کرد. همچنین گسترش ورزش از طریق رابطه مستقیم با دانشگاه ها، افزایش بودجه و منابع انسانی، همکاری با سازمان های بین المللی جز 8 محور کاری فیزو قرار دارد.

فدراسیون جهانی ورزش های دانشگاهی ابراز امیدواری کرده است که در بخشی از این طرح بتواند افزایش رقابتهای بین دانشگاهی و رویدادهای معتبر علمی را باعث شود. افزایش روابط با کمیته بین المللی المپیک، یونسکو و انجمن کمیته های ملی المپیک کشورها از جمله اهدافی است که فیزو آنها را دنبال می کند. "اولگ ماتیتسین" درباره برنامه راهبردی فیزو گفت: طرح راهبردی ما برنامه عملیاتی جامعی است که می تواند دستاوردهای ارزشمندی برای هم فدراسیون های قاره ای و هم ملی به همراه داشته باشد. همچنین این طرح می تواند به ارتباط بهتر بین انجمن های ورزشی ملی دانشگاه ها و فیزو کمک کند.

وی گفت:من معتقدم که این طرح می تواند دستاوردهای بسیاری برای میلیون ها دانشجو در سرتاسر جهان به همراه داشته باشد.

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.