فیزو به دنبال میزبان برای بازیهای 2021

فیزو به دنبال میزبان برای بازیهای 2021
"اریک سنتروند" مدیر اجرایی و دبیر کل فدراسیون جهانی ورزش های دانشجویی در جلسه مجمع عمومی این فدراسیون تاکید کرد که به دنبال میزبانی برای بازیهای سال 2021 است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛وی گفت:فیزو به طور مستقیم به دنبال شناخت ظرفیت کشورهاست و از نزدیک بر درخواست های میزبانی نظارت دارد تا بتواند میزبانی انتخاب کند که طرح های مدنظر ما را اجرایی کند.

وی همچنین تاکید کرد که میزبان دور بعدی رقابتهای تابستانی ورزش های دانشجویی نپال خواهد بود و آنها در حال مذاکره و تشویق "لیک پلاسید" نیویورک هستند تا میزبانی بازیهای سال 2023 را تقبل کنند. پس از آنکه ریودوژانیرو پایتخت برزیل ژانویه 2015 از میزبانی این بازیها به دلیل فراهم نشدن بودجه کافی و مشکلات مالی انصراف داد، میزبانی بازیها در سال 2019 به نپال رسید.

"سنتروند" با اشاره به رقابت برای کسب میزبانی بازیهای المپیک تابستانی و زمستانی 2022 و 2024 از سوی کمیته بین المللی المپیک گفت:اگر شما روند فعالیت های کمیته بین المللی المپیک را برای انتخاب میزبان بازیهای المپیک زمستانی دنبال کنید به خوبی متوجه خواهید شد که آنها تنها دو کاندیدا برای میزبانی المپیک زمستانی 2022 داشتند، پکن و آلماتی قزاقستان. آنها پیش از این 6 کاندیدا داشتند. اما اکنون فهرستشان به دو شهر رسیده است.

وی درباره انتخاب میزبان بازیهای المپیک تابستانی نیز گفت:همه دیدید که دو هفته پیش چه اتفاقی افتاد و کمیته بین المللی المپیک توانست میزبان بازیهای 2024 و 2028 را انتخاب کند چون تنها دو شهر در این رقابت حضور داشتند.

وی گفت:آنها از آینده می ترسند و این موضوع برای کمیته بین المللی المپیک آسان نیست. شما این موضوع برای ما هم تصور کنید.» وی به این مساله اشاره کرد که فیزو به دنبال راه های فعالانه تری برای انتخاب شهرهای میزبان است.

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.