توماس باخ حادثه تروریستی بارسلون را محکوم کرد

توماس باخ حادثه تروریستی بارسلون را محکوم کرد
"توماس باخ" رییس کمیته بین المللی المپیک حمله تروریستی پنجشنبه در شهرهای بارسلون و «کامبریلز» اسپانیا را محکوم کرد و به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛روز پنجشنبه یک راننده ون با حمله به رهگذران و عابران پیاده باعث مرگ 14 نفر و مجروح شدن بیش از 30 شهروند شد که در بین این افراد نه فقط اسپانیایی ها بلکه توریست هایی از 34 کشور جهان مشاهده شده اند. بارسلون سال 1992 میزبان بازیهای المپیک بود. ساعتی پس از این حادثه پلیس اسپانیا 5 مظنون را که کمربندی انتحاری به خود بسته بودند و قصد انجام عملیات تروریستی داشتند را کشت.

توماس باخ در پیامی توئیتری گفت: حملات بارسلون در واقع حمله به ارزش های المپیک است. آن هم شهری که میزبانی المپیک 1992 را در کارنامه خود دارد. ما کاملا این حملات را محکوم می کنیم.

وی در این پیام نوشت: قلب و فکر ما با قربانیان این حادثه و خانواده ها و دوستان آنهاست.

در تمرینات صبح دیروز تیم بارسلون یک دقیقه سکوت برای گرامیداشت قربانیان این حمله تروریستی انجام شد. پلیس اسپانیا تاکنون 4 مظنون مرتبط به این حادثه را دستگیر کرده است. اما همچنان به دنبال راننده فراری این حادثه است. پلیس عکسی از وی در اختیار رسانه ها قرار داده است تا در صورت مشاهده وی مراتب را به پلیس اعلام کنند. وی یک جوان 17 ساله است.

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.