مربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان: متمرکز بودن امکانات باعث بهتر شدن تمرینات است

عزیز ناقوسی با بیان اینکه فرنگی‌کاران حاضر در اردوی آمدگی تیم ملی نوجوانان تاکنون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند گفت: متمرکز بودن سالن‌های کشتی و بدنسازی و همچنین پیست دومیدانی و استخر و سونای مجموعه‌ی ورزشی برق تهران باعث شده است تا فرنگی‌کاران تمرینات خوبی را انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در این رابطه اظهار کرد: امکانات خوبی در باشگاه برق تهران مهیا است و ما از این نظر در شرایط خوبی هستیم. متمرکز بودن تمامی امکانات در یک مجموعه باعث شده است تا فرنگی‌کاران راحت‌تر تمرین کنند. از نظر تغذیه نیز مسئولان فدراسیون نظارت خوبی بر روی باشگاه دارند و حتی منوی غذایی که برای تیم تهیه می‌شود از طرف مسئولان پشتیبانی و تدارکات فدراسیون برای مسئولان باشگاه تعریف شده است.
وی افزود: از 46 نفری که به اردو دعوت کرده‌ایم هم‌اکنون 38 نفر در اردو هستند چراکه در این چند روز برخی به دلیل مصدومیت و یا بیماری سرماخوردگی مرخصی گرفته و برای مداوا به شهرهای خود بازگشتند.
ناقوسی با بیان اینکه تیم ملی جدید کشتی فرنگی نوجوانان کاملا متحول خواهد شد تصریح کرد: از ملی‌پوشان سال گذشته دیگر خبری نیست و ما باید یک تیم جدید دیگر را آماده کنیم. در این اردو تاکنون تست‌ةای مختلفی را از نفرات حاضر در اردو گرفته‌ایم که بر مبنای همین تست‌ها تمرینات خود را تا روز جمعه‌ی هفته جاری که اردو به پایان می‌رسد ادامه خواهیم داد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: کادر فنی به مسئولان فدراسیون پیشنهاد خواهد داد تا در صورت امکان اردوی بعدی آمادگی تیم ملی نوجوانان از 19 دی ماه و با حضور حدودا 25 تا 30 فرنگی‌کار در همین مجموعه تشکیل شود. ما از این پس بر روی اوزانی بیشتر تمرکز خواهیم داشت که باید سهمیه‌ی المپیک نوجوانان سنگاپور را کسب کنند.

۳۰ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.