2042 طرح برای سمبل بازیهای المپیک توکیو

2042 طرح برای سمبل بازیهای المپیک توکیو
کمیته برگزار کننده بازیهای بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 اعلام کرد که 2042 طرح تاکنون دریافت کرده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسوولان این کمیته اعلام کرده اند که 1774 طرح انفرادی و 268 طرح از طراحانی که گروهی کار کرده اند با جزئیات پس از آنکه این رقابت از دوم آگوست آغاز شد به دست آنها رسیده است.

مسوولان پنل انتخاب طرح کار ارزیابی و بررسی را آغاز کرده و ماه دسامبر فهرستی از طرح های مدنظرشان را اعلام می کنند تا در نهایت دانش آموزان دبستان های سرتاسر ژاپن طرح نهایی را انتخاب کنند. دانش آموزان از لیست تهیه شده توسط پنل تخصصی به یکی از طرح ها رای داده و طرحی که بیشترین رای را داشته باشد انتخاب و ماه فوریه سال آینده اعلام می شود.

در این مسابقه طراحی مردم عادی نیز شرکت کرده اند که در نهایت نام این طرح را یک گروه متخصص انتخاب خواهد کرد. "ریوهی می یاتا" رییس پنل انتخاب سمبل بازیها به ژاپن تایمز گفت:ما 2042 طرح دریافت کرده ایم. من احساس می کنم که این تعداد طرح و استقبال مردم چیزی بیش از انتظار ما بود.

وی گفت:من منتظر روی هستم که ما سمبل بازیهای المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو را ملاقات کنیم که بدون شک این اتفاق به ما کمک خواهد کرد تا با روحیه بالاتری به استقبال این بازیها برویم.

می یاتا همچنین گفت:من مطمئن هستم که ما قضاوت عادلانه ای خواهیم داشت و قضاوت ما منعکس کننده اشتیاق ما برای انتخاب طرح بازیها است.

۲۵ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.