جهت حضور در المپیک زمستانی کره جنوبی؛اسکی بازان آلپاین و صحرانوردی دختران تست دادند

جهت حضور در المپیک زمستانی کره جنوبی؛اسکی بازان آلپاین و صحرانوردی دختران تست دادند
اردونشینان تیم ملی اسکی آلپاین و صحرانوردی بانوان اعزامی به المپیک زمستانی در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دو ورزشکار اردونشین تیم ملی اسکی آلپاین و دو اسکی باز در رشته صحرانوردی در بخش بانوان با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک و زیر نظر سمیرا زرگری سرمربی تیم اسکی آلپاین دختران، تست آمادگی جسمانی دادند.
صدف ساوه شمشکی و فروغ عباسی در رشته آلپاین و سمانه بیرامی و فرزانه رضا سلطانی در رشته صحرانوردی اردونشینان تیم ملی اسکی را تشکیل می دهند که صبح امروز در این آزمونها حضور یافتند.
نخستین مرحله از تمرینات این دو تیم که اواخر بهمن ماه سال جاری بازیهای زمستانی کره جنوبی را پیش رو دارند، از ابتدای مرداد ماه و در ارتفاعات شمشک آغاز شده است.
لازم به ذکر است تیم ملی اسکی آلپاین اسفندماه امسال نیز مسابقات قهرمانی آسیا را که به میزبانی ایران برگزار می شود پیش رو دارد که تمرینات این تیم نیز از اواخر مهر ماه و با حضور تمامی ملی پوشان این رشته ورزشی برگزار خواهد شد.
المپیک زمستانی کره جنوبی 20 بهمن ماه سال جاری به میزبانی کره جنوبی و مسابقات اسکی قهرمانی آسیا در رشته آلپاین نیز طی روزهای 14 لغایت 16 اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد.

۲۵ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.