روند انتخابی ها از زبان سرمربیان تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امیدهای پسران کاراته؛تکلیف مسافران جهانی اسپانیا 29 مرداد مشخص می شود

روند انتخابی ها از زبان سرمربیان تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امیدهای پسران کاراته؛تکلیف مسافران جهانی اسپانیا 29 مرداد مشخص می شود
زمان برگزاری مرحله دوم انتخابی تیم های ملی کاراته در بخش دختران و پسران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، دومین مرحله انتخابی تیم ملی امیدها شنبه و یکشنبه 28 و 29 مرداد ماه در سالن شهید کبگانیان تهران انجام می شود.
به گفته سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی امید و بزرگسالان روز شنبه 2نفر برگزیده انتخابی اول (13 مرداد ماه)که در سالن شهید کبگانیان برگزار شد، با نایب قهرمان پیکارهای قهرمانی کشور نجف آباد اصفهان با هم رقابت می کنند که در پایان این رقابت دوره ای نفر اول در روز 28 مرداد ماه به مرحله بعدی راه پیدا می کند تا در روز یکشنبه 29 مرداد ماه در 2 نوبت صبح و بعدازظهر مقابل نفر اول قهرمانی کشور نجف آباد و ملی پوش اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان برود.
هروی تاکید کرد: در پایان این پیکارها نفر اول برای حضور در رقابتهای جهانی فیکس می شود، اما نفر دوم نیز در اردو باقی می ماند تا در صورت فراهم شدن شرایط و آمادگی لازم در معیت نفرات اصلی به مسابقات کاراته وان ترکیه اعزام شود.
مهران بهنام فر سرمربی تیم ملی جوانان در مورد شرایط انتخابی مرحله دوم گفت: نفرات برگزیده هفته گذشته(13 مرداد ماه) به همراه فینالیست های قهرمانی کشور نجف آباد و مدال آوران آسیایی قزاقستان روز شنبه به صورت دوره ای با هم مسابقه می دهند؛ دور برگشت روز یکشنبه 29 مرداد ماه انجام می شود تا در نهایت کسی که بهترین عملکرد را داشته باشد به عنوان نفر برگزیده مسابقات جهانی انتخاب خواهد شد. نفر ات دوم هم در اردو باقی می مانند.
وی افزود: در صورتی که 2 نفر به لحاظ نتیجه شرایط مشابهی داشته باشند، پیکار رودررو ، عملکرد در جام ارومیه و انتخابی اول لحاظ خواهد شد.
حسن روحانی سرمربی تیم نوجوانان نیز در مورد رقابت انتخابی روز 28 و 29 مرداد ماه گفت: نفرات دعوت شده انتخابی 13 مردادماه به اضافه نفرات اول و دوم قهرمانی کشور نجف آباد اصفهان و مدال آوران قهرمانی آسیایی طی 2 روز به صورت دوره ای(رفت و برگشت) با هم رقابت می کنند که نفر برتر برای رقابتهای جهانی اسپانیا گزینش خواهد شد. البته ممکن است بسته به شرایط 2 نفر را در هر وزن در اردو نگه داریم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه قبلاً گفته بودیم کسانی که عملکرد خوبی در رقابتهای ارومیه داشته باشند به اردو دعوت می کنیم، بر این اساس علی محمدی در وزن 63-کیلوگرم که موفق شد به عنوان قهرمانی برسد به اردوی تیم ملی راه یافت اما کوروش زیگلری عملکرد خوبی در این مسابقات نداشت، نتوانست نظر کادر فنی را جلب کند و از اردوی تیم ملی خط خورد.
پنجمین دوره رقابتهای جهانی 25 تا 29 اکتبر(3 تا 7 آبان ماه) در شهر تنریف اسپانیا برگزار می شود.

۲۴ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.