قرارداد همکاری فیزو با ANCO

قرارداد همکاری فیزو با ANCO
رییس فدراسیون جهانی ورزش های دانشجویی با انجمن کمیته های ملی المپیک تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛"اولگ ماتیتسین"سال گذشته نیز به دنبال گسترش روابط این فدراسیون با کمیته بین المللی المپیک قرارداد همکاری منعقد کرد و اکنون در آستانه بیست و نهمین دوره رقابتهای دانشجویان جهان با انجمن کمیته های ملی المپیک ANOC نیز تفاهم نامه همکاری بست. "ماتیتسین" به سایت خبری اینساید گیمز گفت:کمیته بین المللی المپیک و FISU با همدیگر برگزار کننده دو تا از بزرگترین رویدادهای چند ورزشی در جهان هستند.

وی گفت:درس هایی که ما می توانیم با یکدیگر در مورد مدیریت پیچیده مسائل و به حداقل رساندن خطرات کار تبادل کنیم بسیار با اهمیت است. اما نتایج و پیامدهای کار نزدیک ما با IOC بیش از این است. بدون شک کمیته بین المللی المپیک رهبر و معیار ایده آلی برای تمام فدراسیون های ورزشی است.

رییس فیزو گفت:ارزش های المپیک همان چیزی است که ما سعی می کنیم به دانش آموزان ورزشکارمان آموزش دهیم چرا که آنها بخش اصلی ماموریت ما هستند. بدین منظور ما می خواهیم الگویی طراحی کنیم که روابط مشابهی همانطور که با IOC داریم با کمیته های ملی المپیک نیز داشته باشیم.

ماتیتسین گفت:به همین منظور ما به فرصت هایی که این قرارداد سه جانبه در اختیارمان می گذارد توجه ویژه داریم.

رقابتهای دانشجویان جهان از 19 آگوست در تایپه برگزار می شود. برای اولین بار پرچم تایوان در این رقابتها به نمایش در می آید. این مسابقات تا 30 آگوست ادامه خواهد داشت.

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.