فیزو منتظر دوندگان روسیه است

فیزو منتظر دوندگان روسیه است
فدراسیون جهانی ورزش های دانشجویی FISU چشم انتظار ورود دوندگان روسیه است تا به عنوان ورزشکاران مستقل در رقابتهای تایپه 2017 به میدان روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛فدراسیون دوومیدانی روسیه از نوامبر 2015 به دلیل مدارکی که «ریچارد مک لارن» در مورد دوپینگ سیستماتیک و دولتی در ورزش این کشور رو کرد توسط فدراسیون جهانی دوومیدان به حالت تعلیق در آمده و از شرکت در رقابتهای مختلف منع شده است.

سرگئی سیرانوف رییس اتحادیه ورزش های دانشجویی روسیه اعلام کرده است که دوندگان روسیه در رقابتهای تابستانی تایپه 2017 شرکت نخواهند کرد.

وی اعلام کرده است که هیچ توافقی برای شرکت دوندگان روسیه حاصل نشده است. سیرانوف در گفتگو با خبرگزاری تاس گفت:دوندگان ما در تایپه 2017 شرکت نمی کنند و ما نتوانستیم توافقی کسب کنیم که اجازه شرکت آنها را بگیریم.

وی گفت:ما برنامه ریزی کرده بودیم که 11 دونده را به تایپه اعزام کنیم اما هیچ توضیحی از فدراسیون جهانی ورزش های دانشجویی برای شرکت دوندگانمان به شکل مستقل دریافت نکردیم.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام دوندگان نیز گفت:مشخص نیست که آنها چطور اطلاعات را وارد کرده اند چرا که مهلت ثبت نام تقاضا ها به پایان رسیده و ثبت نام آنلاین نیز تمام شده است و حتی نام یک دونده از روسیه نیز در لیست شرکت کنندگان یونیورسیاد وجود ندارد.

در پاسخ به این گفته ها فیزو در بیانیه ای اعلام کرد:ما فهرست دوندگان روسیه را که می توانستند به طور مستقل در این رقابتها شرکت کنند به فدراسیون جهانی دوومیدانی فرستادیم. این فدراسیون نیز اجازه شرکت به دوندگان را در ماه جولای گذشته داد و مقرر شد که دوندگان روسیه به طور مستقل و زیر پرچم FISU و با نام کشور مستقل شرکت کتنده فیزو IFP به رقابت بپردازند. ما همچنان منتظر ورود آنها هستیم.

روسیه به این مسابقات 348 ورزشکار اعزام می کند که در 20 رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزشی روسیه را 517 نفر تشکیل می دهد.

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.