قهرمانان نوجوان جام وحدت و دوستی معرفی شدند

قهرمانان نوجوان جام وحدت و دوستی معرفی شدند
قهرمانان کاراته رده سنی نوجوان در سیزدهمین دوره رقابتهای وحدت و دوستی جام ارومیه معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در آخرین روزاز پیکارهای کاراته سیزدهمین دوره وحدت و دوستی جام ارومیه، کاراته کاهای رده سنی نوجوان به روی تاتامی رفتند که در پایان نتایج ذیل در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی رقم خورد:
در کاتای انفرادی، جیحون اسماعیلف از جمهوری آذربایجان مدال طلا گرفت. مهدی شجاعی از ایران نقره گرفت. ساریاس عبدالعزیز از عراق و احمدرضا محمودی از ایران سوم مشترک شدند.
در وزن 52-کیلوگرم، پوریا اقدسی از ایران صاحب مدال طلا شد. سلطان حسینف از جمهوری آذربایجان به نشان نقره رسید. هادی کیانی و سهیل میدان رو هر دو از ایران مشترکاً به مدال برنز رسیدند.
وزن 57-کیلوگرم، تاله یعقوبف از جمهوری آذربایجان صاحب مدال طلا شد. حسین خدری از ایران مدال نقره را بر گردن آویخت. ربوار راشد از عراق و حسین محمدلی از جمهوری آذربایجان سوم مشترک شدند.
در وزن 63-کیلوگرم، علی محمدی از ایران به مدال طلا دست یافت. رضا بیدکی از ایران دوم شد. امیرحسین خلیفه و میلاد غلامی مشترکاً بر سکوی سوم ایستادند.
در وزن 70-کیلوگرم، امیر حسین بیگدلی مدال طلا را از آن خود کرد، حسین حسین زاده از جمهوری آذربایجان صاحب نشان نقره شد. حسین کبانلی و ایمان برزعلی از ایران مشترکاً صاحب مدال برنز شدند.
در وزن 70+کیلوگرم، محمد عبدالحسینی از ایران مدال طلا گرفت. کمیل فیضی از ایران دوم شد. سید یوسف شاطرزاده و امیر اسلامی به مدال برنز رسیدند.

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.