دهکده بازیهای یونیورسیاد چین تایپه 2017 افتتاح شد

دهکده بازیهای یونیورسیاد چین تایپه 2017 افتتاح شد
"ون جه کو" شهردار تایپه، و رییس فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی FISU «اولگ ماتیتسین» به همراه مدیر تیم میزبانی تایپه 2017 «لی چونگ سو» در مراسم افتتاحیه دهکده بازیهای تایپه 2017 شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم یک هفته قبل از مراسم افتتاحیه این رقابتها انجام شد. از امروز 350 شرکت کننده از 32 کشور کشور وارد دهکده می شوند که کشورهای آلمان، فرانسه و کانادا جزء اولین کشورها هستند. در این دهکده تمامی امکانات رفاهی برای ورزشکاران، مربیان و همراهان تیم مهیاست. اتاق های پزشکی، دفاتر پستی، سرویس خشکشویی، بانک، فروشگاه های خرید سوغاتی، سالن های آرایش، دستگاه های یخ ساز از جمله امکاناتی هستند که برای میهمانان در نظر گرفته شده اند.

رستوران این دهکده گنجایش 3500 نفر دارد و غذاهای آسیایی و اروپایی – مدیترانه ای در آن سرو می شود. «کو» شهردار تایپه درباره مراحل آماده سازی این دهکده به ستاد خبری بازیها گفت: «19 سازمان و زیر مجموعه های آنها به سختی برای این دهکده کار کرده اند و این اولین دهکده ورزشی در تایوان است.» وی گفت: «ما از دولت مرکزی، شهر تایپه و دولت شهر جدید تایپه به دلیل همکاری هایشان برای ساخت و آماده سازی این دهکده کمال تشکر را داریم.» شهردار تایپه تاکید کرد: «من مطمئن هستم که ورزشکاران اینجا احساس می کنند که در خانه هایشان هستند.» بازیهای دانشجویان جهان از 19 تا 30 آگوست در تایپه برگزار خواهد شد.

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.