برای حضور در بازیهای یونیور سیاد؛دانشجویان تکواندوکار امشب راهی چین تایپه می‌شوند

برای حضور در بازیهای یونیور سیاد؛دانشجویان تکواندوکار امشب راهی چین تایپه می‌شوند
تکواندوکاران دانشجوی کشورمان در دو بخش پومسه و کیوروگی و در دو گروه مردان زنان برای حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان، ساعت 22 امشب (یکشنبه) به چین تایپه اعزام می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و نهمین یونیورسیاد جهانی دانشجویان از شنبه (28 مردادماه) در "چین تایپه" تایوان آغاز و به مدت 12 روز ادامه خواهد داشت که تیم‌های ملی کشورمان در دو بخش پومسه و کیوروگی ساعت 22 امشب (یکشنبه) برای حضور در این رقابت‌ها کشورمان را ترک می‌کنند.
رقابت‌های پومسه روز یکشنبه (29 مردادماه) در بخش انفرادی و روز دوشنبه (30 مردادماه) در بخش تیمی پیگیری می‌شود که درگروه زنان نگین گیل سمایی، فاطمه حسام و مهسا صادقی اعضای تیم‌ملی را تشکیل می‌دهند و در بخش مردان نیز محمدجواد خیری، مهدی جمالی و امیررضا مهربان به عنوان نمایندگان ایران هستند.
هدایت تیم زنان برعهده فاطمه اسد پور به عنوان سرمربی است و احمد اخلاقی نیز سرمربی تیم مردان می‌باشد.
مسابقات بخش کیوروگی نیز از روز سه شنبه (31 مردادماه) آغاز و به مدت 4 روز ادامه دارد. تیم گروه زنان با ترکیب 4 نفره ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 57- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 67- کیلوگرم و فاطمه مصطفائی در وزن 73- کیلوگرم و هدایت ندا زارع به عنوان سرمربی به مصاف رقبایشان می‌رود.
همچنین تیم گروه مردان با ترکیب آرمین هادی‌پور در وزن 54- کیلوگرم، هادی تیران ولی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 63- کیلوگرم، سیدحسین احسانی در وزن 68- کیلوگرم، رامین حسین قلی‌زاده در وزن 74- کیلوگرم، امیرحسین امیدی دز وزن 80- کیلوگرم،‌ سعید رجبی در وزن 87- کیلوگرم و فرشاد قیاس شندی در وزن 87+ کیلوگرم و با هدایت سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده و محمدتقی خضرایی به عنوان مربی در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.
گفتنی است؛ بیست و نهمین دوره بازیهای یونیورسیاد جهانی دانشجویان از تاریخ 28 مردادماه تا 8 شهریورماه در کشور چین تایپه برگزار می‌شود.


۲۲ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.