سرمربی تیم ملی هندبال جوانان:در اولین حضور جهانی با قرعه سختی روبرو شدیم

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان:در اولین حضور جهانی با قرعه سختی روبرو شدیم
سرمربی هندبال جوانان گفت:هر چند تیم ملی جوانان در اولین حضور جهانی با قرعه سختی روبرو شد اما بازیکنان از انگیزه بالایی برای مبارزه با حریفان اروپایی برخوردارند.

 

قاسم شعبان پور،سرمربی تیم ملی هندبال جوانان در ادامه به سایت کمیته ملی المپیک گفت؛اسپانیا،فرانسه،نروژ،برزیل و تونس که در گروه ما قرار گرفتند نام های کوچکی نیستند بخصوص حریفان اروپایی که سال هاست در  مسابقات جهانی حضور مستمر دارند.
 وی ادامه داد:باکی از رقبای مطرح جهانی خود نداریم چرا که تیم ملی هنبال جوانان ایران با شایستگی ضمن شکست حریفان آسیایی خود همچون کره راهی این رقابت ها شده و ملی پوشان جوان هم بدن توجه به نام کشورها برای مبارزه آماده اند.
سرمربی هندبال جوانان در خصوص سفر به ارمنستان گفت:جهت افزایش آمادگی و تجربه بازیکنان جوان 26 اردیبهشت ماه راهی تورنمنت ارمنستان شده و با تیم هایی از این کشور، بلاروس و گرجستان روبرو شده و پس از 5روز به کشور باز خواهیم گشت.
شعبان پور در پایان تصریح کرد:در حال حاضر به آماده سازی بازیکنان فکر می کنیم ولی در اواخر خرداد ماه شاید در سفری که به تورنمنت ترکیه خواهیم داشت ترکیب نهایی تیم اعزامی به مسابقت جهانی مصر را که مرداد ماه برگزار می شود مشخص کنیم.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.