نمایندگان کویت و کمیته بین المللی المپیک به جلسه رفع تعلیق می روند

نمایندگان کویت و کمیته بین المللی المپیک به جلسه رفع تعلیق می روند
از سوی کمیته بین المللی المپیک سه شرط برای کویت پیش از رفع تعلیق ورزش این کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ورزش کویت از اوایل سال 2015 – تقریبا دو سال – به دلیل دخالت های دولت این کشور در امور ورزشی از سوی IOC به حالت تعلیق در آمده است. ورزشکاران این کشور با پرچم کمیته بین المللی المپیک در المپیک ریو دوژانیرو 2016 به میدان رفتند.

"فهید الدهانی" نیز که توانست در اهداف پروازی دوتایی صاحب مدال طلای این رشته شود، به عنوان ورزشکار مستقل و زیر پرچم IOC به این مهم دست یافت. به گزارش "عرب تایمز کویت" این شرایط توسط معاون دبیر کل کمیته بین المللی المپیک "پیر میرو" وضع شده اند.

وی در پاسخ به نامه «خالد الروضان» وزیر ورزش و امور جوانان کویت خواهان برگزاری جلسه ای در لوزان سوییس برای رفع محرومیت ورزش این کشور شده است. میرو بارها اعلام کرده است که تمامی قوانین باید تغییر کنند حتی اساسنامه کمیته بین المللی المپیک و تمامی تصمیمات اعمال شده بر کمیته های ملی المپیک کشورها از جمله کویت باید لغو شود. میرو همچنین تاکید کرده است که تمامی نمایندگان کمیته ملی المپیک کویت در این جلسه بایستی حضور داشته باشند. میرو همچنین خواستار حضور نمایندگانی از شورای المپیک آسیا، انجمن کمیته های ملی المپیک و فدراسیون بین المللی انجمن المپیک تابستانی در این نشست شده است.

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.