شصت و نهمین نشست هیات اجرایی برگزار شد؛پیش نویس مورد تایید IOC امروز به اعضای مجمع ارسال می شود/ تاکید هیات اجرایی بر روند صحیح تصویب اساسنامه جدید فدراسیونها

شصت و نهمین نشست هیات اجرایی برگزار شد؛پیش نویس مورد تایید IOC امروز به اعضای مجمع ارسال می شود/ تاکید هیات اجرایی بر روند صحیح تصویب اساسنامه جدید فدراسیونها
پیش نویس اساسنامه مصوب هیئت اجرایی که با حضور معاونین وزارت وزش و جوانان تهیه و تدوین شده و به کمیته بین المللی المپیک ارسال شده بود طی نامه ای از طرف IOC مورد تایید اولیه قرار گرفت و مقرر شد ظرف 48 ساعت آینده برای اعضای مجمع کمیته ملی المپیک ارسال گردد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ شصت و نهمین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز در محل کمیته برگزار و پیش نویس اساسنامه ارسالی کمیته ملی المپیک به IOC که مورد تایید اولیه  کمیته بین المللی المپیک قرار گرفته و به کمیته ملی المپیک کشورمان ارسال شد در نشست امروز هیات اجرایی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا ظرف 48 ساعت برای اعضای مجمع ارسال گردد.
لازم به ذکر است که این پیش نویس که مورد تایید کمیته بین المللی المپیک قرار گرفته است برای طرح در هیات وزیران  به وزارت ورزش و جوانان نیز ارسال خواهد شد.
دومین دستور جلسه هیات اجرایی، بررسی پیش نویس اساسنامه جدید فدراسیونها بود که به تازگی از سوی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به کمیته ارسال شده است. در این خصوص مقرر شد هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بر اجرا شدن روند صحیح و قانونی تصویب این اساسنامه مطابق با مقررات و دستورالعمل فدراسیونهای بین المللی و همچنین فرایندی که در اساسنامه فدراسیونها درج شده تاکید مجدد نماید.

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.