نخستین دوره "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا،حریفان نمایندگان کشورمان در روز اول معرفی شدند

نخستین دوره "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا،حریفان نمایندگان کشورمان در روز اول معرفی شدند
نخستین دوره "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا (G2) از ساعت 8:30 صبح (به وقت تهران) فردا (شنبه) با برگزاری 3 وزن گروه مردان و 7 وزن گروه زنان در سالن "یونیورسال" تاشکند آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا (G2) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از ساعت 8:30 صبح (به وقت تهران) فردا (شنبه) در سالن "یونیورسال" تاشکند با رقابت‌های اوزان 80-، 87- و 87+ کیلوگرم گروه مردان و اوزان 46-، 49-، 53-، 57-، 67-، 73- و 73+ کیلوگرم گروه زنان آغاز و پس از دو روز به پایان می رسد.

فردا (شنبه) و در روز اول این رقابت‌ها، "فاطمه مداحی" در وزن 46- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت در مبارزه نخست رو در روی برنده دیدار ازبکستان و قزاقستان قرار می‌گیرد، "کیانا اخوان" و "سعیده وکیلی" که دو نماینده کشورمان در این وزن هستند نیز در گام نخست رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا یکی از آنها به مرحله بعد راه پیدا کند.

"سودابه پورصادقی" در وزن 49- کیلوگرم ابتدا باید «صلب کیچیگیلووآ» از ترکمنستان را شکست دهد. در وزن 53- کیلوگرم "فاطمه اموری" در گام نخست «دیلیفراز داسمیورادو» نماینده کشورمیزبان را پیش رو دارد و پس از آن می‌بایست «سیاجینگ وی» از چین را از گردونه رقابت‌ها خارج نماید.

"پریسا جوادی" هوگوپوش وزن 57- کیلوگرم کشورمان ابتدا رو در روی «لیجون ژائو» نماینده چین دارنده مدال طلای قهرمانی نوجوانان جهان 2016 قرار می گیرد و در دومین مبارزه باید برنده دیدار کره‌جنوبی و استرالیا را از پیش رو بردارد. "فاطمه روحانی" در وزن 67- کیلوگرم نیز در دیدار نخست با «جان-دی کیم» از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017 دیدار می کند و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار قزاقستان و روسیه خواهد رفت.

در وزن 73+ کیلوگرم "زهرا پوراسماعیل" در نخستین مبارزه «بیچ-نا کیم» نماینده کره‌جنوبی نایب قهرمان مسابقات گرندپری 2017 و نایب قهرمان یونیورسیاد دانشجویان جهان در سال 2015 را پیش رو دارد و پس از آن به مصاف «میرک زناسووا» از قزاقستان می‌رود که پیش از این در سه دوره مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته اما موفق به کسب مدال نشده است.

اما در گروه مردان "پوریا عرفانیان" در وزن 80- کیلوگرم ابتدا باید «داورونبک عزیمو» تکواندوکار ازبکستانی را شکست داده و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار قزاقستان و ازبکستان می‌رود. "عرفان ناظمی" نیز در نخستین مبارزه «یوزاپ آنه یو» از ترکمنستان را پیش رو دارد و در صورت برتری مقابل این هوگوپوش باید «آلبرت گائون» از روسیه نایب قهرمان جهان 2013 و دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2015، طلای قهرمانی اروپا 2014 و نقره قهرمانی اروپا 2012 را شکست دهد.

"امیرحسین ساسان" دیگر نماینده کشورمان در وزن ششم نیز باید با «نامگون هوآن» تکواندوکار کره‌جنوبی مبارزه کند و پس از آن رو در روی برنده دیدار قزاقستان و کره‌جنوبی قرار می گیرد.

"احمد محمدی" در وزن 87- کیلوگرم ابتدا با «سردار اناجایلیجو» از ترکمنستان مبارزه می‌کند و پس از آن برنده دیدار ازبکستان و قزاقستان را پیش رو خواهد داشت.

"سجاد مردانی" در وزن 87+ کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت در مبارزه نخست باید به مصاف برنده دیدار ازبکستان و قزاقستان برود و پس از آن پیروز پیکار کره‌جنوبی و مراکش را پیش رو خواهد داشت.

گفتنی است؛ مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20،‌ 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.