حسین رضازاده:دست تمامی پیشکسوتان و قهرمانان را می فشارم

سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: من از تمامی پیشکسوتان و قهرمانان و صاحب نظران درخواست می کنم کمکم کنند تا این راه سخت و دشوار را با موفقیت و همراه با هم پشت سر بگذاریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛حسین رضازاده سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشورمان اظهار داشت: طی چند ماه گذشته با مشورت و نظر خواهی از بسیاری از کارشناسان،پیشکسوتان و دانشگاهیان برنامه ای کامل و مدون را آماده کردم که در جلسات متمادی با دکتر سعید لو و دکتر سجادی مطرح شد و خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت. مطمئنا پیاده سازی این برنامه بدون همراهی پیشکسوتان و با تجربه ها امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد: دکتر سعید لو و جامعه ورزشی به من اعتماد کرده که ضمن تقدیر و تشکر از انتخاب آنها امیدوارم بتوانم با فعالیتی شبانه روزی و مداوم جواب این اعتماد و اطمینان را بدهم.

وی ادامه داد: در همین اولین ساعت کاری و حضورم در فدراسیون اعلام می کنم که درب فدراسیون به سوی تمامی آنهایی که علاقمند به کمک و فعالیت هستند باز است و مطمئنا دست تمامی همدلان و همراهان را خواهیم فشرد.

قویترین مرد سالهای 2000 تا 2006 جهان با تاکید بر اینکه پتانسیل موجود برای کسب موفقیت های بزرگ وجود دارد اظهار داشت: بحث امروز و درخواست من از جامعه ورزش و وزنه برداری کمک و حمایت این رشته است نه شخص رضازاده. من از همه اهالی این رشته می خواهم که فدراسیون وزنه برداری را حمایت کنند تا بتوانیم راهی را که افشارزاده در پی گرفته بود با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد:استعداد یابی، پشتوانه سازی و برپایی کلاسهای آموزشی در کلیه موارد اعم از داوری، مربیگری، پزشکی و کنترل دوپینگ قدرتمند تر از پیش ادامه خواهد یافت تا انشاله بار دیگر شاهد موفقیت این رشته در صحنه های بین المللی باشیم.

رضازاده در پایان گفت: افشارزاده زحمات بی شماری برای این رشته ورزشی کشید و این رشته افتخار آفرین را در آن وضعیت بحرانی توانست مجدد در عرصه بین المللی معرفی کند، حال نوبت من است تا با حمایت سازمان تربیت بدنی، کمیته ملی المپیک و تمامی اهالی این رشته راه را برای موفقیت های بیشتر هموار سازیم. تمامی انتقادهای سازنده را نیز به جان می خریم اما قطعا در این راه دشمنان و معاندین را که دشمن نظام نیز به حساب می آیند با اعلام قصد و نیتشان به مردم معرفی خواهیم کرد.
 

۲۹ آذر ۱۳۸۸ ۱۵:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.