همکاری عشق آباد 2017 با یک شرکت نفت و گاز چینی

همکاری عشق آباد 2017 با یک شرکت نفت و گاز چینی
شرکت نفت ملی چین (CNPC) به عنوان آخرین حامی مالی پنجمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد 2017 معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بر اساس این قرارداد مقرر شده است شرکت معظم انرژی و تهیه نفت و گاز چینی نقش اصلی و اساسی را در حمایت از این بازیها ایفا کند. «دایانچ گلگلدیف» مدیر اجرایی کمیته بازیهای عشق آباد به ستاد خبری این رقابتها گفت:ما از عقد قرارداد با شرکت CNPC به عنوان یک شرکت خارجی که حامی این بازیها شده است خوشحالیم.

وی گفت:قابل توجه است که یک برند خارجی به خانواده حامیان مالی عشق آباد پیوسته است که علاوه بر نشان دادن سطح اول رقابتهای جهانی می تواند به ادامه مسیر رشد و توسعه ورزش نیز کمک کند.» شرکت CNPC 10 سال است که در ترکمنستان علاوه بر فعالیت های نفتی و گازی خود، حامی فعالیت های فرهنگی، آموزشی، پزشکی و برنامه های ورزشی نیز هست. این شرکت حامی رشته های فوتبال، هاکی و تکواندو است و به عنوان شریک نفت و گازی بازیهای المپیک 2008 پکن نیز در عرصه ورزشی فعالیت می کرد.

همچنین «لی شولان» مدیر بخش IT این شرکت درباره امضای این تفاهم نامه مشترک بین طرفین گفت:عشق آباد 2017 نمایش واضح دیگری از مشارکت فوق العاده ورزشکاران است و این بازیها به ساخت جنبش جهانی ورزش کمک شایانی خواهند کرد.

پنجمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد از 17 تا 27 سپتامبر در ترکمنستان برگزار می شود.

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.