تمایل صربستان برای میزبانی تکواندوی قهرمانی اروپا

تمایل صربستان برای میزبانی تکواندوی قهرمانی اروپا
صربستان اعلام کرد که مایل است میزبان رقابتهای تکواندوی قهرمانی اروپا در سال 2020 باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسوولان فدراسیون تکواندوی صربستان در دیدار با سران فدراسیون جهانی تکواندو در آتن پایتخت یونان به این نکته اشاره کرده و از تمایل خود برای گرفتن میزبانی این رقابتها در سال 2020 صحبت کردند.

نمایندگان فدراسیون تکواندوی صربستان به همراهی "دژان بورچال" رییس این فدراسیون در دیدار مسوولان فدراسیون جهانی گفتند:سال گذشته توسعه و پیشرفت تکواندو جمعیت زیادی را به این سمت کشاند. این موضوع به دلیل موفقیت قهرمانان ما «میلیجا ماندیچ» و «تیجانا بوگدانوویچ» که در المپیک ها مدال طلا و نقره کسب کرده اند نبود، بلکه به دلیل ابتکار عمل های خاص و ویژه ای بود که هدف اصلی آن توسعه ورزش را به همراه داشت.

همچنین «ساکیس پراگالوس» رییس تکواندوی اروپا نیز در این باره گفت:انجمن تکواندوی صربستان در سال های اخیر رشد فوق العاده ای داشته است.

وی گفت: بلگراد تجربه ارزشمندی در میزبانی رویدادهای مهم ورزشی دارد و من معتقدم که زمان مناسبی برای عمومی کردن تکواندو در بلگراد با امکانات این شهر است و این رویداد بایستی با استانداردهای اروپا هماهنگ و سازماندهی شود.» دوره بعدی رقابتهای تکواندوی قهرمانی اروپا در شهر «لیبرک» جمهوری چک سال آینده برگزار خواهد شد. صربستان تاکنون میزبان این رویداد ورزشی نبوده است.

۱۸ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.