بیماری ناشناخته در میان دونده های رقابتهای جهانی

بیماری ناشناخته در میان دونده های رقابتهای جهانی
یک هتل در لندن وجود هرگونه حشره در این مکان را که باعث بیماری حدود 30 نفر از مسافران این هتل در حین رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان شده است انکار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این حشره باعث شیوع نوعی بیماری مرتبط به سیستم اعصاب و نورون ها شده است. مدیران «گائومن تاور» هتل اعلام کرده اند که بنا به گفته مسوولان مرکز سلامت عمومی انگلستان و مسوولان سلامت محیط زیست و تحقیقات فدراسیون بین المللی دوومیدانی آنها «منبع بیماری» نیستند.

با این حال دو تن از 30 بیمار مبتلا براساس گفته پزشکان بیماری «نورو ویروس»شان تایید شده است. سازمان بهداشت عمومی انگلستان می گوید آنها نمی توانند آمار دقیقی اعلام کنند چرا که این "نورو ویروس" به راحتی پخش می شود.

فدراسیون جهانی دوومیدانی نیز اعلام کرده است 30 ورزشکار و همراه آنها که این شرایط را اعلام کرده بودند 9 نفرشان به این بیماری مبتلا شده اند. اعضای تیم های بوتسوانا، آلمان، کانادا و ایرلند در این هتل اقامت داشته اند. پزشک تیم کانادا «پادریک مک کلوسکی» مدعی شده است که سازمان بهداشت عمومی انگلستان مطمئن است که این حشره بیماری زا مربوط به آب و غذای هتل نیست اما منبع واقعی آن را هنوز مشخص نکرده است.

مسوولان هتل نیز در بیانیه ای اعلام کرده اند:ما پروتکل سخت گیرانه بهداشتی را دنبال می کنیم تا مطمئن شویم که مبتلایان با دیگر میهمانان هتل در تماس نباشند. تمامی محیط های عمومی نیز کاملا تمیز و ضدعفونی شده اند. همچنین ما ارتباط مان را با مسوولان پزشکی و فدراسیون بین المللی دوومیدانی برای اطمینان از روند کار حفظ کرده و این رامی گوییم که سلامت و رفاه دیگر مسافران همچنان به عنوان اولویت اصلی ما باقی خواهد ماند.

"ایساک ماک والا" دونده 400 متر تیم بوتسوانا به دلیل ابتدا به این بیماری از ادامه مسابقات انصراف داد.

۱۸ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.