جهت حضور در مسابقات باشگاه های آسیا و جوانان آسیا؛دختران شمشیرباز تست دادند

جهت حضور در مسابقات باشگاه های آسیا و جوانان آسیا؛دختران شمشیرباز تست دادند
اردونشینان تیم ملی شمشیربازی دختران در اسلحه اپه در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ورزشکاران اردونشین تیم شمشیربازی اپه در دو بخش جوانان و بزرگسالان که تمرینات آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی این رشته از ابتدای هفته و در سالن شمشیربازی آکادمی ملی المپیک آغاز کرده اند، صبح امروز تست آمادگی جسمانی دادند.
سه شمشیرباز در بخش بزرگسالان و چهار شمشیرباز دیگر در رده سنی زیر 23 سال تمرینات آماده سازی خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، زیر نظر زهره صدرزاده و دیگر اعضای کادر فنی این تیم در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
مهسا پوررحمتی، اعظم بخشی و سمانه خورشیدی اعضای تیم ملی بزرگسالان و سکینه نوری، نگین مکلایی، آنوشا شهابی و پریسا امیدی اردونشینان تیم جوانان را تشکیل می دهند که صبح امروز در این آزمونها حضور یافتند.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی باشگاه های آسیا در تاریخ 20 شهریورماه آغاز می شود و اعضای تیم دانشگاه آزاد که همگی از ملی پوشان این رشته ورزشی می باشند به این رقابتها اعزام خواهند شد و در ادامه نیز تیم ملی جوانان اواخر مهرماه سال جاری به کشور ویتنام محل برگزاری مسابقات شمشیربازی زیر 23 ساله ها اعزام می شود.

۱۸ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.