کمیته ملی المپیک فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت

کمیته ملی المپیک فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت
کمیته ملی المپیک طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه از تلاش های خستگی ناپذیر و شبانه روزی اصحاب رسانه به خصوص سردبیران،دبیران،خبرنگاران،گزارشگران و تصویر برداران جامعه ورزش کشور قدردانی نموده و فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه این عزیزان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران؛ در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت روز خبرنگار آمده است:
هفدهم مرداد ماه هر سال یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،"روز خبرنگار" نامیده شد تا یادآور مجاهدت های عزیزان حقیقت طلبی باشد که با هدف روایت واقعیت ها، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و بی ادعا خویش را چراغ راه جامعه قرار داده اند و حتی در این  امر مقدس از جان خود نیز گذشته اند.
بدون شک گزارشگران،تصویربرداران،خبرنگاران و اصحاب قلم،راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند،عزیزانی که با حفظ ارزشهای اسلامی و در چارچوب منافع ملی در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی مردم آنهم بدون هیچ گونه چشمداشتی،ازهیچ تلاشی فرو گذار ننموه اند.
لذا بر خود وظیفه دانستیم ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار  مراتب قدردانی و حق شناسی خود را ازشما عزیزان که همواره یاری گر ما بوده اید بجا آورده واز ایزد منان برای خانواده بزرگ رسانه بخصوص تلاشگران عرصه اخبار ورزشی در تمامی مراحل زندگی،توفیق و تداوم سعادت و سرافزاری تمنا دارد.

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.