با حضور دکتر سجادی ؛مراسم معارفه حسین رضازاده بعنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری برگزار شد

با حضور دکتر سجادی ؛مراسم معارفه حسین رضازاده بعنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری برگزار شد
مراسم معارفه حسین رضازاده بعنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری دقایقی پیش و با حضور دکتر سجادی معاون سازمان تربیت بدنی و جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این نشست که با حضور بهرام افشارزاده، دکتر سجادی، رضازاده،جلایر،برومند،ذهتاب،کاظمی نژاد،حکمت پور،عطار اشرفی،دهنوی، عرب و احمدیان برگزار شد افشارزاده رئیس پیشین فدراسیون با اشاره به فعالیتهای شبانه روزی صورت گرفته طی 3 سال گذشته و همچنین موفقیت های بدست آمده در طول این سالها اظهار داشت:خوشحالم بار دیگر همبستگی و همدلی را که روز حضورم در این فدراسیون ایجاد شد مجددا مشاهده می کنم و اعتقاد دارم اگر این جمع حاضر در کنار حسین رضازاده بعنوان اسطوره این رشته، قهرمان و پهلوان کشورمان حضور داشته باشند کسب موفقیت های بزرگ دور از دسترس نخواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: روزی که مسئولیت این رشته را در آن وضعیت بحرانی تحویل گرفتم اعلام کردم که من میهمانی هستم که باید در اسرع وقت و بعد از سر و سامان دادن به اوضاع مجدد ،مسئولیت و هدایت را به خود اهالی این رشته بسپارم. خوشحالم در طول مدت حضورم نوجوانان و جوانانی که حاصل استعدادیابی و پشتوانه سازی این فدراسیون بودند به موفقیت های بزرگی در سطح آسیا و جهان دست یافتند و وضعیتی را ایجاد کردند که در حال حاضر می توان با حمایت آنها به موفقیتهای پیش رو بخصوص در بازیهای آسیایی و المپیک امیدوار بود.

افشارزاده در پایان گفت: خوشبختانه امروز بستر مناسبی برای کار و فعالیت فراهم شده چرا که به اندازه تاریخ وزنه برداری تجهیزات و امکانات از تخته گرفته تا وزنه و هالتر در اختیار استان ها قرار گرفته و خوشبختانه حمایت لازم نیز از سوی سازمان و کمیته صورت خواهد گرفت تا انشاله شاهد موفقیت رضازاده در سمت جدید باشیم. رضازاده در دوران قهرمانی به موفقیت های بزرگی رسید و مطمئنا با کمک پیشکسوتان ، قهرمانان و کارشناسان می تواند در عرصه مدیریت نیز موفق باشد که همگی باید در این راه سخت و پرفراز و فرود او را همراهی نماییم.

بعد از صحبت های افشارزاده، دکتر سجادی معاون سازمان تربیت بدنی از زحمات شبانه روزی افشارزاده در طول 3 سال گذشته تقدیر و تشکر کرد و گفت:همه می دانیم که افشارزاده در چه شرایطی این مسئولیت را پذیرفت و در شرایطی که هیچ کس به خود اجازه ورود به این میدان را نمی داد یک تنه جلوی تمام مشکلات ایستاد و توانست وزنه برداری را از آن طوفان و بحران خارج ساخته و به موفقیت های بی نظیری برساند.

وی ادامه داد: احساس مسئولیت او مثال زدنی است و باید همگی اهالی ورزش و وزنه برداری به او خسته نباشید بگوییم. من به نمایندگی از دکتر سعید لو و سازمان تربیت بدنی از خدمات بی شائبه این مرد خستگی ناپذیر تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم در مسئولیت سنگینی که در کمیته ملی المپیک برای آماده سازی فدراسیونها و موفقیت در بازیهای پیش رو دارد موفق باشد.

سجادی از حضور بزرگان و پیشکسوتان این رشته ورزشی در کنار رضازاده تقدیر و تشکر کرد و گفت: این جمع باعث دلگرمی مجموعه ورزش کشور است چرا که یکی از بزرگترین قهرمانان و پهلوانان ایران وارد عرصه مدیریتی شده و قطعا موفقیت او در گرو همراهی بزرگانی همچون شما ها می باشد. حضور شما در این مراسم نشان دهنده تعصب و توجهتان به رشته مدال آور و موفق وزنه برداری است که مطمئنا با همراهی شما پیروزی های آن ادامه خواهد داشت.

وی به دغدغه های سازمان تربیت بدنی در خصوص این رشته اشاره کرد و گفت:رشته وزنه برداری بخاطر افتخارات گذشته، سابقه، مدال آوری و خیلی مسایل دیگر برای سازمان تربیت بدنی و مجموعه ورزش کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و مطمئنا موفقیت در آن برنامه ها و مسایل و اسراری دارد که اصلا صلاح نیست بخاطر یکسری اختلاف نظرها آنها را فاش کنید. این نوع رفتار به جز عوام فریبی و خارج شدن از راه اصلی که موفقیت این رشته، موفقیت ورزش و موفقیت جمهوری اسلامی است نتیجه دیگری ندارد و بخاطر همین موضوع هم از تک تک پیشکسوتان، قهرمانان و اهالی این رشته درخواست می کنم که رازدار رشته خود و همدل مجموعه باشند.

سجادی در ادامه خطاب به رضازاده اظهار داشت:شما یک بار در عرصه قهرمانی قابلیت ها و توانایی خود را نشان داده اید و امید است تا با استفاده از نظرات و تجربیات تمامی اهالی این رشته بتوانید در مدیریت نیز به موفقیت برسید. مطمئنا حضور شما در این پست انتطاراتی را از سوی مردم و مسئولین ایجاد می کند که چیزی نیست جز موفقیت نمایندگان ایران در عرصه های بین المللی.

وی ادامه داد: سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک دوشادوش شما این رشته را حمایت خواهند کرد اما فراموش نکنید که این راه در کنار تمام سختی ها و مشقاتش راهی جذاب، متنوع و خوش است که قطعا می تواند افتخار ملی را بهمراه داشته باشد.

در پایان نشست نیز حسین رضازاده با رخصت گرفتن از تمامی حاضرین اظهار داشت: من دست تمنا و همراهی را به سوی تمامی پیشکسوتان دراز می کنم و امیدوارم که همه آنها در این راه سخت من را یاری دهند.

پیشکسوتان برکت کار و فعالیت ما هستند و یقین بدانید که در طول دوران فعالیتم هیچ تصمیم شخصی انفرادی نخواهیم داشت. در تمام تصمیم گیری ها نظر جمع را لحاذ خواهیم کرد تا در نهایت تصمیم اتخاذ شود که به صلاح وزنه برداری باشد.

گفتنی است، در پایان این نشست حسین رضا زاده و دکتر حمید سجادی به پاس تقدیر و تشکر از زحمات 3 ساله افشارزاده با اهداء یک لوح تقدیر از وی تشکر کردند.
 

۲۹ آذر ۱۳۸۸ ۱۴:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.