باقری: اردونشین های مسابقات جهانی اسپانیا 19 مرداد مشخص می شوند

باقری: اردونشین های مسابقات جهانی اسپانیا 19 مرداد مشخص می شوند
نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته نحوه برگزاری مسابقات انتخابی دختران که قرار است روز پنجشنبه 19 مرداد ماه برگزار شود، را تشریح کرد و گفت: کادر فنی تیم های دختران اعزامی به مسابقات جهانی نیز بزودی معرفی می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛افسانه باقری، نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: مسابقات انتخابی نوجوانان، جوانان و امید دختران برای تعیین نفرات اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 19 مرداد ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می شود.
وی افزود: کاراته کاها صبح روز مسابقات و از ساعت 8 تا 9 صبح وزن کشی می کنند. این مسابقات با یک کیلوگرم ارفاق وزنی انجام می شود.
باقری در مورد چگونگی انتخابی روز پنجشنبه گفت: ابتدا نفرات دومی که در آخرین مرحله آماده سازی اردوی مسابقات قهرمانی آسیا (قزاقستان) حضور داشتند به همراه نفرات دوم و سوم مشترک رقابتهای قهرمانی کشور سمنان رودرروی هم قرار می گیرند تا یک نفر در هر وزن انتخاب شود و سپس با ملی پوشان حاضر در رقابتهای قهرمانی آسیا و نفرات اول مسابقات قهرمانی کشور سمنان به صورت دوره ای با هم مبارزه خواهند کرد تا در نهایت با نظر کادر فنی یک یا نهایتا 2 کاراته کا در اردو باقی بماند.
نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته در مورد معرفی کادر فنی نوجوانان، جوانان و امیدها گفت: بعد از بررسی جوانب، کادر فنی تیم های اعزامی نوجوانان، جوانان و امیدها طی روزهای آینده و پیش از برگزاری رقابتهای انتخابی تعیین و معرفی خواهد شد.

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.