برای حضور در "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا؛تیم‌ملی بانوان چهارشنبه راهی ازبکستان می‌شود

برای حضور در "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا؛تیم‌ملی بانوان چهارشنبه راهی ازبکستان می‌شود
تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان برای حضور در نخستین دوره "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا، صبح چهارشنبه (18 مردادماه) عازم "تاشکند" ازبکستان می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا از روز جمعه (20 مردادماه) به مدت 3 روز در "تاشکند" ازبکستان برگزار می‌شود که براساس تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو و به منظور افزایش انگیزه بازیکنان و تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها، هر تیم می‌تواند علاوه بر ترکیب کامل خود، مدال آوران این رویداد را در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 نیز همراه داشته باشد.
تیم‌ملی بانوان تکواندو کشورمان که با ترکیب فاطمه مداحی، کیانا اخوان و سعیده وکیلی (وزن 46- کیلوگرم)، سودابه پورصادقی (وزن 49- کیلوگرم)، فاطمه اموری (وزن 53- کیلوگرم)، پریسا جوادی (وزن 57- کیلوگرم)، زهرا شجاعی و حنانه همتی (وزن 62- کیلوگرم)، فاطمه روحانی (وزن 67- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (وزن 73+ کیلوگرم) در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند، روز چهارشنبه (18 مردادماه) راهی ازبکستان می‌شود.
هدایت این تیم برعهده «مهرو کمرانی» به عنوان سرمربی، «فاطمه صفرپور» و « ریحانه فولادی» به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20،‌ 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.


۱۵ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.