صبح امروز و در محل فدراسیون بوکس برگزار شد؛نشست سرپرست فدراسیون با سرمربی تیم ملی

صبح امروز و در محل فدراسیون بوکس برگزار شد؛نشست سرپرست فدراسیون با سرمربی تیم ملی
نشست افشین داوری سرپرست فدراسیون بوکس با باربارو خیمنز سرمربی کوبایی تیم ملی صبح امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بوکس، در این جلسه علاوه بر داوری و خیمنز، روح الله حسینی نایب رییس فدراسیون، حسین نهرودی مدیر تیم های ملی و ابراهیم عبادی سرپرست اردوهای تیم ملی حضور داشتند و حدود یک ساعت به گفت و گو پرداختند.
خیمنز در ابتدا برخی مباحث فنی را مطرح کرد و گفت: باید در تیم ملی 10 بازیکن ثابت داشته باشیم و 10 بازیکن جوان بین 19 تا 21 سال هم به عنوان نفر دوم اوزان دهگانه باشند.
وی همچنین تاکید کرد: هر بوکسور ایرانی باید در طول سال حداقل 25 تا 30 بازی داخلی و خارجی انجام دهد تا در رقابت های رسمی بین المللی بدون مشکل روی رینگ برود.
خیمنز در ادامه گفت: حضور یک روانشناس میتواند کمک شایانی به شرایط ملی پوشان کند و امیدوارم برنامه های ما به مرور زمان نهایی شود تا بتوانیم بهتر از قبل کار را پیش ببریم.
اما افشین داوری ضمن بیان این مطلب که مشکلات به مرور زمان حل میشود، افزود: دغدغه اصلی ما ایجاد بهترین شرایط ممکن برای ملی پوشان است و در نظر داریم مشکلات را رفته رفته حل کنیم.مباحثی مانند خوابگاه و سالن تمرین را در اولویت قرار دادیم و در حال مذاکره هستیم تا در صورت امکان تمرینات را به مجموعه انقلاب برگردانیم.
وی افزود: مسائل فنی هم توسط تیم فنی مورد نظر فدراسیون بررسی میشود و تعامل لازم صورت میگیرد تا به امید خدا کار با سرعت بیشتری پیگیری کنیم.
در پایان این نشست روح الله حسینی و حسین نهرودی نیز مباحث فنی را با سرپرست فدراسیون بوکس در میان گذاشتند.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.