جهت حضور در المپیک زمستانی کره جنوبی؛اسکی بازان آلپاین تست دادند

جهت حضور در المپیک زمستانی کره جنوبی؛اسکی بازان آلپاین تست دادند
اردونشینان تیم ملی اسکی آلپاین اعزامی به المپیک زمستانی در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دو ورزشکار اردونشین تیم ملی اسکی آلپاین که پیش از این موفق به کسب سهمیه المپیک زمستانی شده بودند، با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک و زیر نظر علیداد ساوه شمشکی سرمربی این تیم، آمادگی جسمانی خود را مورد ارزیابی قرار دادند.
حسین ساوه شمشکی و محمد کیادربند سری نمایندگان اسکی آلپاین ایران در بازیهای زمستانی کره جنوبی که نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را از هشتم مرداد ماه و در ارتفاعات شمشک آغاز کرده اند، دومین مرحله از این اردوها را از نخستین روز شهریورماه و به صورت شبانه روزی در آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهند نمود.
لازم به ذکر است تیم ملی اسکی آلپاین اسفندماه امسال نیز مسابقات قهرمانی آسیا را که به میزبانی ایران برگزار می شود پیش رو دارد که تمرینات این تیم نیز از اواخر مهر ماه و با حضور تمامی ملی پوشان این رشته ورزشی برگزار خواهد شد.
تیم ملی اسکی آلپاین اواخر مهرماه و پیش از آغاز فصل اسکی در ایران، با حضور تمامی نفرات ملی پوش عازم اردوی برون مرزی اتریش خواهند شد تا با آمادگی بیشتری در مسابقات رسمی و بین المللی پیش رو حضور یابند.
المپیک زمستانی کره جنوبی 20 بهمن ماه سال جاری به میزبانی کره جنوبی و مسابقات اسکی قهرمانی آسیا در رشته آلپاین نیز طی روزهای 14 لغایت 16 اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.