مدال های بازیهای تایپه 2017 رونمایی شدند

مدال های بازیهای تایپه 2017 رونمایی شدند
از مدال های بازیهای دانشجویی یونیورسیاد تایپه 2017 رونمایی شد. مدال ها و جوایزی که قرار است به ورزشکاران موفق و برنده این بازیها اهدا شود، توس مسوولان این رقابتها رونمایی شده و در معرض دید عموم قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"چن جون لیانگ" و "هوآنگ پائو چین" دو طراح محلی ضمن طراحی مدال ها، جعبه ها، روبان ها و سینی های حمل مدال ها را بر اساس تمامی مشخصه های سنتی شخصیت های چینی طراحی کرده اند. «جنگ فنگ – فان» کمیسیونر دپارتمان ورزشی دولت تایپه مدعی شده است که طراحی و انتخاب مواد تشکیل دهنده این مدال ها ترکیبی از ویژگی های تایوان و شرق آسیاست.

روی مدال ها به زبان انگلیسی به صورت برعکس نوشته شده است "تایپه 2017 یونیورسیاد". روبان های مدال ها به رنگ های زرد، آبی و سبز هستند که به ترتیب برای مدال طلا، نقره و برنز در نظر گرفته شده اند. روبان قرمز نیز برای مدال های بیلیارد مورد استفاده قرار می گیرد. از چوب بامبو برای ساخت جعبه مدال ها و همچنین سینی های حمل مدال ها استفاده شده است.

مسوولان این بازیها دسته گل های محلی ارکیده و تعداد محدودی عروسک Bravo را که سمبل این بازیها نیز هست برای هدیه به ورزشکاران در نظر گرفته اند. بازیهای یونیورسیاد تایپه 2017 از 19 تا 30 آگوست با شرکت بیش از 10 هزار ورزشکار از 150 کشور جهان آغاز خواهد شد.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.