رئیس سازمان تربیت بدنی: پژوهشگران ، تحقیقات خود را در بخش همگانی متمرکز کنند

رئیس سازمان تربیت بدنی: پژوهشگران ، تحقیقات خود را در بخش همگانی متمرکز کنند
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش همگانی از محققان ، پژوهشگران و دانشجویان کارشناسانان و دکترای تربیت بدنی علاقمند دعوت کرد تا امور پژوهشی خود را در بخش همگانی متمرکز نمایند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک دکتر سعیدلو در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش ایران، با تاکید بر تعامل سازمان تربیت بدنی با بخش های پژوهشی و دانشگاهی کشور اظهارداشت: کار علمی زمینه توسعه پایدار ورزش را در پی خواهد داشت .
وی در ادامه با بیان اینکه ورزش شادی ، نشاط و ارتقاء سلامتی مردم را تضمین خواهد کرد ، افزود: باید با برنامه ریزی وکار علمی ورزش را در زندگی خانواده ها نهاینه نماییم تا ورزش به عنوان اولویت اول جامعه مطرح شود.
معاون رییس جمهور همچنین ورزش همگانی را یکی از عوامل توسعه ورزش قهرمانی دانست و سرمایه گذاری کمی و کیفی در این بخش را زمینه ساز شناسایی پتانسیل ها و استعدادها اعلام نمود.
معاون رییس جمهور گفت: توسعه پایدار ورزش همگانی نیازمند بررسی علمی و کارشناسی است و این امر تنها با ورود پژوهشگران و دانشگاهیان به عرصه تربیت بدنی و ورزش به خصوص در حوزه ی همگانی محقق نخواهد شد.
رییس سازمان تربیت بدنی از پژوهشگران و دانشگاهیان دعوت کرد تا در بخش ورزش روستایی موضوعاتی چون انجام ورزش روستایی در کشورهای مختلف و مقایسه آن با ایران، آسیب شناسی ورزش روستایی کشور ، راهکارهای استفاده از ظرفیتهای وزارت کشور، وزارت بهداشت ، وزارت آموزش و پرورش برای توسعه ورزش روستایی، بررسی چگونگی استفاده از آمایش سرزمین در انتخاب رشته های ورزشی از ابعد فرهنگی و ساختار بدنی در روستاها ، انواع رشته های ورزشی برای توسعه ورزش روستایی مورد بررسی قرار بگیرد.

۲۹ آذر ۱۳۸۸ ۱۳:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.