باخ: رفتار ما با فدراسیون جهانی دوومیدانی فرق می کند

باخ: رفتار ما با فدراسیون جهانی دوومیدانی فرق می کند
"توماس باخ" رییس کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که پاسخ آنها به رسوایی دوپینگ در ورزش این کشور با عکس العمل فدراسیون جهانی دوومیدانی قابل مقایسه نیست چرا که محتوای این دو موضوع با یکدیگر متفاوت است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در نشست مشترک اعضای هیات اجرایی این دو نهاد بین المللی ورزشی، رییس آلمانی کمیته بین المللی المپیک، در گفتگو با همتای خود «سباستین کو» رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی گفتگو کرد. روز گذشته در کنگره فدراسیون جهانی دوومیدانی، رای شدید الحنی مبنی بر ادامه تعلیق فدراسیون دوومیدانی روسیه (RusAf) با استناد به مدارکی که آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) و تحقیقات «ریچارد مک لارن» درباره دوپینگ دولتی گسترده ارائه کردند صادر شد.

باخ در این نشست گفت:واضح است و همانطور که همیشه هم گفتیم مباحث متفاوت هستند و نحوه برخورد با آنها نیز متفاوت خواهد بود.

وی گفت: در واقع تصمیمات فدراسیون جهانی دوومیدانی که یک فدراسیون بین المللی و یک سازمان ورزشی بین المللی است براساس مدارک و واقعیت هایی که مرتبط به رییس اسبق خود و مدارک پروفسور مک لارن است استناد می کند. و این تفاوتی است که با دیگر فدراسیون های ورزشی وجود دارد.

"لامین دیاک" رییس سابق فدراسیون جهانی دوومیدانی متهم شده است که از روسیه رشوه گرفته است تا تعدادی از موارد مثبت شدن دوپینگ ورزشکاران این کشور را پنهان کند. وی به دلیل رشوه گرفتن و فساد در فدراسیون جهانی دوومیدانی دستگیر و تحت بازجویی است.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.