شهردار لس آنجلس:المپیک به آمریکا بر می گردد

شهردار لس آنجلس:المپیک به آمریکا بر می گردد
شهردار لس آنجلس اریک گارستی اعلام کرد که آنها از اینکه میزبان بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 نشده اند، ناراحت نیستند بلکه خود را برای بازیهای چهار سال بعد آن آماده می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پس از آنکه دیشب  اعلام شد لس آنجلس از ادامه مبارزه برای گرفتن میزبانی 2024 انصراف داده است و پاریس میزبان این بازیهاست، امروز شهردار لس آنجلس در جمع خبرنگاران در اولین واکنش پس از این تصمیم گفت:ما از تلاش دست بر نمی داریم.

مسوولان ایالت کالیفرنیا علیرغم تلاشی که داشتند در نهایت میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 را به حریف قدری همچون پاریس واگذار کردند. کمیته بین المللی المپیک نیز صبح امروز تایید کرد که براساس توافق سه جانبه ای که ماه گذشته در جلسه فوق العاده هیات اجرایی این کمیته در لوزان انجام شد، میزبانی 2024 به پاریس و 2028 به لس آنجلس خواهد رسید.

شهردار لس آنجلس پس از اعلام میزبان بازیهای 2024 در جمع خبرنگاران گفت:اکنون زمان بیشتری برای تهیه و تدارک و آماده شدن برای المپیک داریم. مخصوصا که می خواهیم سیستم حمل و نقل مترو را به روز کرده و توسعه دهیم.

وی گفت:با افتخار اعلام می کنم که بازیهای المپیک به آمریکا باز می گردند. در سال 2028 ما بار دیگر المپیک را به آمریکا می آوریم.

همچنین «کیسی وازرمن» رییس تیم میزبانی 2024 نیز گفت:ما برای 2028 آماده می شویم هر چند که رییس جمهور ترامپ از میزبانی ما برای این دوره نیز حمایت کرده بود.

۱۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.