رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان- فنلاند؛یونس امامی و محمد متقی نیا صاحب مدال برنز شدند

رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان- فنلاند؛یونس امامی و محمد متقی نیا صاحب مدال برنز شدند
یونس امامی و محمد متقی نیا مدال برنز اوزان 60 و 74 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست در شهر تامپره فنلاند آغاز شده است.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مسابقات روز نخست به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول مقابل ریوتا ساکورای از ژاپن با نتیجه 10 بر صفر به پیروز رسید وی در دور دوم مقابل اصلان مینکالوف از روسیه با نتیجه 14 بر 7 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در مرحله بعد، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت و هفتم شد.

در وزن 60 کیلوگرم یونس امامی بعد از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با کریستوفر میکزاک از کانادا با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور سوم نیز با نتیجه 12 بر 2 از سد عباس رحمان اف از ازبکستان به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل عبداله احمداف از روسیه با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. امامی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر اریگلت پریزرینی از آلبانی را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر حمدی مصطفی از مصر را مغلوب کرد وی در دور دوم اخساربک گولایف از کشور اسلواکی را از پیش رو برداشت اما در دور سوم مقابل مارک جان هال از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، متقی نیا راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه با نتیجه 6 بر 3 مقابل رادیک والیف از روسیه به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. متقی نیا برای کسب مدال برنز به مصاف موهامت کوچوک ایلدریم از ترکیه رفت و با نتیجه 11 بر صفر از سدی وی گذشت و به مدال برنز رسید.

در وزن 96 کیلوگرم دانیال شریعتی نیا پس از استراحت در مسابقه اول در دور دوم مقابل کولین رایموند مورا از آمریکا با نتیجه 10 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست کشتی گیر آمریکایی در مراحل بعدی، شریعتی نیا حذف شد و در جایگاه چهاردهم ایستاد.

فردا نیز چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند که نتایج وزن کشی در لینک زیر قابل دریافت است.

۱۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.