تمرینات آماده سازی تیم های ملی جودو جوانان و بزرگسالان در آکادمی ملی المپیک

تمرینات آماده سازی تیم های ملی جودو جوانان و بزرگسالان در آکادمی ملی المپیک
اعضای تیم ملی جودو در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی جدید این دو تیم در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
اعضای تیم ملی جودو که به تازگی از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشته اند دور نخست تمرینات آماده سازی خود را جهت حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی این رشته ورزشی از روز شنبه هفتم مرداد ماه و به مدت 12 روز آغاز کرده اند.
مرحله بعدی تمرینات این دو تیم از 23 مرداد ماه لغایت سوم شهریور ماه که روز اعزام به مسابقات جهانی مجارستان می باشد در آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهد شد.
اسامی اردونشینان تیم ملی جودو در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان به شرح زیر می باشد:
علی امینی،علیرضا خجسته، مهدی صفدری، سعید مولایی، وحید نوری، حمیدرضا ملک زاده، سید مهدی بهار، رضا رضایی، سهیل جمال آبادی، پوریا شکری، جعفر فیروز آبادی، آرمین بندار، علی پرهیزگار، فرزین شاهباز، امین کامیابی، جلال محجوب، علی یوسفی، مجید وحید بریمانلو، محمد محمدی بریمانلو، جواد مرادی، قاسم باغچقی، رضا پارسا پور، محمد رشنو نژاد، مهدی فتحی پور، رامین صفویه، مهرداد صیدی، قاسم نوری زاده، محمد عباس نژاد، ابوالفضل محمودی و امیر محمد بهمنی.
لازم به ذکر است محمد منصوری به عنوان سرمربی و محسن زکریا به عنوان مربی تیم ملی جودو بزرگسالان و در رده سنی جوانان نیز احمد کاظمی به عنوان سرمربی و و مختار خورنگ به عنوان مربی کادر فنی این دو تیم را تشکیل می دهند.
مسابقات جودو قهرمانی جهان از روز ششم شهریورماه سال جاری و به میزبانی بوداپست مجارستان آغاز خواهد شد.

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.