تجلیل رئیس کمیته ملی المپیک از قهرمان سنگ نوردی جهان

تجلیل رئیس کمیته ملی المپیک از قهرمان سنگ نوردی جهان
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ظهر امروز از رضا علیپور قهرمان سنگ نوردی جهان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛لحظاتی پیش رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و رضا علیپور قهرمان سنگ نوردی جهان با حضور در کمیته ملی المپیک با کیومرث هاشمی دیدار و قهرمان افتخار آفرین کشورمان از سوی رئیس کمیته ملی المپیک مورد تجلیل قرار گرفت.
در ابتدای این دیدار رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به وضعیت فدراسیون کوهنوردی ابراز داشت:آمدن آقای زارعی در راس فدراسیون باعث ایجاد آرامش در این رشته شده و با توجه به اینکه خود ایشان از افتخار آفرینان و زحمتکشان کوهنوردی بودند همدلی و هم زمانی خوبی در خانواده کوهنوردی ایجاد شده و امیدواریم که این فدراسیون بتواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد.
هاشمی در ادامه ضمن تبریک به رکورد شکنی علیپور در رقابتهای جهانی ابراز داشت:علیپور در رقابتهای جهانی با درخشش خود نشان داد ورزشکاران کشورمان در تمامی عرصه های ورزشی پتانسیل بدست آوردن موفقیت را دارند و باید قدر این قهرمانان را دانست به همین دلیل تصمیم گرفتیم با قدردانی از وی نشان دهیم قدرشناس این عزیزان بوده و امیدواریم در بازهای آسیایی و حتی المپیک نیز شاهد موفقیت سنگ نوردی کشورمان باشیم.
در ادامه رییس فدراسیون کوهنرودی ضمن قدردانی از کمیته ملی المپیک در تجلیل از علیپور به ارائه گزارشی از برنامه های انجام شده و در دست اجرای فدراسیون همچون پشتوانه سازی برای سنگ نوردی و وضعیت اردوی تیم های ملی پرداخت و گفت:بدون تردید اگر حمایتهای لازم صورت پذیرد ملی پوشان سنگ نوردی می توانند در میادین بین المللی افتخارات بیشتری برای کشورمان کسب کنند.
سپس رضا علیپور قهرمان سنگ نوردی کشورمان ضمن تشکر از کیومرث هاشمی عنوان داشت:همین قدر که از سوی رییس کمیته ملی المپیک دعوت شدم تا از من تشکر شود نشان می دهد که موفقیتهای ورزشی سنگ نوردان دیده می شود و تشکر می کنم چرا که من در 19 سالگی در رده سنی بزرگسان جهانی دو طلا گرفتم و همون موقع سایت فدراسیون جهانی نوشت یک پدیده در سنگ نوردی جهان آمد.
وی ادامه داد:خواهشی که از آقای هاشمی دارم اینست که طی نامه و یا هر طور که خودشان صلاح می دانند از سوی وزارت ورزش شرایطی ایجاد شود که برای قهرمانان مدال آور سنگ نوردی همچون دیگر رشته ها و فدراسیون های ورزشی که در پایان سال از سوی وزارت ورزش و جوانان هدایایی در نظر گرفته می شود و برای مدال های آنها جوایز در نظر می گیرند این جوایز شامل حال سنگ نوردان مدال آور هم بشود.
در خاتمه رییس کمیته ملی المپیک عنوان داشت حتما این موضوع را پییری و در خاتمه از قهرمان سنگ نوردی کشورمان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آورد.

 

 

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.