مسابقه برای روزنامه نگاران ورزشی نویس روسیه

مسابقه برای روزنامه نگاران ورزشی نویس روسیه
کمیته المپیک روسیه با همکاری شرکت Gazprom که یک شرکت سهامی عام در حوزه نفت و انرژی و گاز است، و فدراسیون روزنامه نگاران ورزشی این کشور، هفتمین مسابقه روزنامه نگاران ملی را با عنوان «انرژی پیروزی ها» برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هدف از برگزاری این مسابقه ارتقا جنبش المپیک و توسعه ورزش در بین مردم و همچنین گسترش کیفیت روزنامه نگاری در این کشور عنوان شده است. این رویداد از روزنامه نگاران ورزشی نویس از رسانه های روس زبان که در رسانه های تصویری همچون رادیو و تلویزیون و رسانه های چاپی مثل روزنامه و مجله کار می کنند، در این رویداد فرهنگی ثبت نام کنند.

محتویاتی که از جانب روزنامه نگاران در این مسابقه شرکت داده می شود باید از تاریخ 19 دسامبر 2016 تا 10 اکتبر 2017 تهیه شده و واجد شرایط مد نظر باشد. شرکت کنندگان در مسابقه بایستی در چهار بخش بهترین گزارش رادیویی یا پوشش فیلم، بهترین گزارش رادیویی، بهترین یادداشت و بهترین پوشش گزارش عکس با یکدیگر به رقابت بپردازند.

مسابقه 23 و 24 نوامبر در مسکو برگزار می شود. اولین مسابقه «انرژی پیروزی ها» برای اولین بار توسط شرکت عظیم انرژی «گازپروم» در سال 2011 برگزار شد. از آن زمان بیش از 1700 روزنامه نگار از روسیه و 15 کشور خارجی در این مسابقه شرکت کرده اند. رابطه قوی همکاری بین شرکت «گازپروم» و کمیته ملی المپیک روسیه از سالیان قبل وجود دارد. این شرکت انرژی و گاز حامی مالی ورزشکاران روسیه از بازیهای المپیک «سالت لیک سیتی» در سال 2002 شده است. و یکی از حامیان اصلی بازیهای المپیک زمستانی سوچی 2014 بوده است.

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.