سوچی و کازان به دنبال میزبانی بازیهای «ورلد گیمز» 2025

سوچی و کازان به دنبال میزبانی بازیهای «ورلد گیمز» 2025
شهرهای سوچی و کازان روسیه خواهان میزبانی بازیهای جهانی «ورلد گیمز» در سال 2025 شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازخبرگزاری دولتی روسیه «تاس» «دیمتری موتین» رییس کمیته ملی و ورزش های غیر المپیکی روسیه روز گذشته در دیدار با رییس انجمن بازیهای جهانی بین المللی IWGA «ژوزه پرورنا» این موضوع را مطرح کرد.

موتین گفت:سوچی و کازان امکانات لازم را برای پیشنهاد جدی میزبانی جهت برگزاری این بازیها دارند.

هر دو شهر افتخار دارند که میزبانی دو رویداد مهم ورزشی را در کارنامه خود دارند. سوچی میزبان بازیهی زمستانی المپیک و پارالمپیک 2014 و کازان میزبان بازیهای تابستانی یونیورساید 2013 بوده اند.

موتین به خبرگزاری تاس گفت:کمیته ما روابط خوب و نزدیکی با اتحادیه ورزش های بین المللی دارد و ما جز اولین هایی بودیم که این پیشنهاد را برای میزبانی مطرح کردیم.

وی گفت:خوشبختانه زیرساخت های لازم برای میزبانی در سوچی و کازان آماده است اما در طول این پاییز و زمستان متوجه خواهیم شد که کدام منطقه علاقمند به میزبانی بازیها در سال 2025 خواهد بود.» همچنین IWGA نیز اعلام کرده است که علاقمند است این رقابتها در شهرهای هر 5 قاره برگزار شود اما هنوز از شهر خاصی نام نبرده است. موتین همچنین گفت: «علیرغم مسائل سیاسی که کشور را احاطه کرده است رییس IWGA این اطمینان را به ما داده که می توانیم میزبان باشیم. آنها حرفی از تحریم نزده اند.» روسیه در 36 سال اخیر میزبان این بازیها نبوده است.

۹ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.