آتش سوزی در المپیک ولودروم ریو

آتش سوزی در المپیک ولودروم ریو
وزیر ورزش برزیل «لئوناردو پیچیانی» تایید کرد که «المپیک ولودروم» که برای بازیهای المپیک ریو 2016 استفاده شده بود طی یک آتش سوزی تخریب شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛وی اعلام کرد که علت این حادثه یک بالون بوده است که نزدیک محل آتش سوزی و بالای ساختمان مد نظر در حرکت بوده است.

وزیر ورزش برزیل ضمن ابراز تاسف عمیق از این رویداد در صفحه شبکه اجتماعی اش طی بیانیه ای نوشت:حادثه ای که صبح امروز در «ولدروم پارک» اتفاق افتاد همزمان با حرکت بالون ها بوده است.

وی آن را بی شباهت به یک جنایت ندانسته است. وی در این بیانیه نوشته است: «ولودروم» میراث بازیهای المپیک برزیل بود که ورزشکاران و اجتماعات مختلفی در ریودوژانیرو از آن استفاده می کردند.» وی گفت: «ما منتظریم و تاکید می کنیم که مبسببین این خرابی را مجازات کرده بیش از آنچه که مردم عادی انتظار داشته باشند.

وزیر ورزش برزیل تاکید کرد: پس از اطفای حریق میزان خرابی را ارزیابی کرده و بازسازی این دارایی ارزشمند ملی را آغاز می کنیم.

در جریان بازیهای پارالمپیک 2016 ریو نیز یک بالون بدون سرنشین که هوای داغی داخل آن بود، روی سقف سالن ورزشی «کاریئوکا آرنا 3» افتاد. بالون ها در برزیل جزئی از فرهنگ سنتی این کشور هستند که برای جشن های مذهبی مورد استفاده قرار می گیرند.

۹ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.