به منظور حضور در مرحله نخست گرندپری؛تیم ملی تکواندو فردا راهی «روسیه» می‌شود

به منظور حضور در مرحله نخست گرندپری؛تیم ملی تکواندو فردا راهی «روسیه» می‌شود
تیم‌ملی تکواندو کشورمان که از تیرماه تمرینات خود را برای حضور در مرحله نخست گرندپری 2017 در مرکز جهانی تکواندو آغاز کرده است، بامداد فردا (سه شنبه) عازم "مسکو" روسیه می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله نخست مسابقات گرندپری (G4) در سال 2017 با حضور تکواندوکاران برتر جهان در 4 وزن المپیکی زنان و مردان از روز جمعه (13 مردادماه) به مدت 3 روز در شهر "مسکو" روسیه برگزار خواهد شد که تیم‌ملی کشورمان برای حضور در این رقابت ها با ترکیب 3 نفره خود، بامداد فردا (سه شنبه) به این کشور سفر می کند.
آرمین هادی پور و محمد کاظمی (وزن 58- کیلوگرم) و ابوالفضل یعقوبی (وزن 68- کیلوگرم) ملی پوشان کشورمان هستند که در این رقابت ها به مصاف حریفانشان می روند.
در این رویداد مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی در کنار تیم حضور دارد.
همچنین حمیدرضا هادیان (وزن 58- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن 63- کیلوگرم)، امیرحسین ساسان (وزن 80- کیلوگرم) و سجاد مردانی (وزن 87+ کیلوگرم) که خود را برای حضور در نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در آسیا آماده می کنند تمرینات خود را زیر نظر "هادی افشار" (مربی) پیگیری کرده و روز چهارشنبه (18 مردادماه) راهی "تاشکند" ازبکستان می شوند.
محمد کاظمی و ابوالفضل یعقوبی نیز پس حضور در مسابقات گرندپری به منظور شرکت در این رویداد به همراه کادرفنی عازم ازبکستان می شوند.
گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

۹ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.