وب سایت جدید اتحادیه کمیته های ملی المپیک افتتاح شد

وب سایت جدید اتحادیه کمیته های ملی المپیک افتتاح شد
اتحادیه کمیته های ملی المپیک روز پنجشنبه از وب سایت جدید و توسعه یافته خود رونمایی کرد. این وب سایت با هدف فراهم کردن محتوای جذاب و تعاملی برای کمیته های ملی المپیک کشورها طراحی شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شرکت جی.تی.ای که طراحی لوگوی اتحادیه کمیته های المپیک را نیز بر عهده داشته است، این وب سایت را نیز طراحی کرده است. اتحادیه کمیته های ملی المپیک در بیانیه ای اعلام کرد:وب سایت جدید بخشی از تعهدات در دست اقدام ما برای مدرن شدن و تضمین فراهم آوردن بهترین خدمات برای کمیته های ملی المپیک کشورهاست.

در این بیانیه آمده است که آدرس اینترنتی این وب سایت تغییر نخواهد کرد و شامل تمام موارد قبلی و ابزارهای گذشته است. بخش جدید این وب سایت به جوایز اتحادیه کمیته های ملی المپیک اختصاص یافته است. این بخش برای دادن جوایز به کمیته های ملی المپیک کشورها و ورزشکاران آنها به صورت آنلاین طراحی شده است.

این سایت در حال حاضر در کشورهای انگلستان، فرانسه و اسپانیا در دسترس و شیخ احمد آل فهد آل صباح رییس اتحادیه کمیته های ملی المپیک پیام خوشامد گویی نیز ارسال کرده است. وی در این پیام گفته است:وب سایت ANOC منبعی حیاتی برای کمیته های ملی المپیک کشورهاست و ما می خواهیم مطمئن شویم که محتوی آن آموزنده و کار کردن با آن برای کاربران آسان و سهل است.

۷ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.