تقدیر توماس باخ از بارسلون 25 سال قبل

تقدیر توماس باخ از بارسلون 25 سال قبل
توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک گفت:بارسلون شهری است که 25 سال پیش در چنین روزی بازیهای المپیک تابستانی 1992 در این شهر افتتاح شد و قبل از تابستان 92 می شد در بارسلون با گذشته آن نیز زندگی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مرد آلمانی کمیته بین المللی المپیک در سالگرد افتتاحیه المپیک 1992 که 25 سال از آن تاریخ گذشته است، در سخنرانی که پادشاه اسپانیا نیز حضور داشت، گفت:ورزش دارای قدرت منحصر به فردی است و می تواند تمام مردم را با هم متحد کند.

وی گفت:جادوی بازیهای المپیک برای بارسلون دنیایی را به همراه داشت و بازیهای المپیک نیز یک بارسلون جدید را برای دنیا به ارمغان آورد.

توماس باخ گفت: المپیک بارسلون را دگرگون کرد. این شهر با مدیترانه زیبا زندگی می کرد اما زمانی که به میزبانی المپیک رسید تمامی دریا را به آغوش کشید. و این امر باعث شد که ضمن جلب توریست به این شهر مردم این شهر نیز از زندگی لذت ببرند.

این مراسم که به طور زنده از شبکه المپیک پخش می شد صحنه های به یاد ماندنی از المپیک تابستانی 1992 را برای بینندگان پخش می کرد. باخ همچنین گفت:اسپانیا و مردم این کشور باید به خود افتخار کنند که توانستند چنین میراث گرانبهایی را به یادگار بگذارند.

۴ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.