حمایت تور دو فرانس از میزبانی پاریس برای المپیک 2024

حمایت تور دو فرانس از میزبانی پاریس برای المپیک 2024
تونی استانگوت معاون تیم میزبانی پاریس 2024 اعلام کرد رویدادیی برنامه ریزی شده که مرحله آخر و نهایی «تور دو فرانس» 2017 را جشن گرفته تا توانایی پایتخت پاریس در اجرای کارهای متحد با سازمان های اصلی و افزایش نقش زنان در ورزش برجسته شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم میزبانی پاریس با سازمان های برگزار کننده تور دو فرانس «سازمان آموری اسپورت» (ASO) برای توسعه پیشنهاد میزبانی پاریس و حمایت از این طرح همکاری کرد. استانگوت در مرحله آخر تور دوچرخه سواری «تور دو فرانس» که روز شنبه به پایان رسید گفت: پاریس 2024 با تمامی ارگان ها و سازمان های اصلی که حمایت از میزبانی را در میان جنبش فرانسه فرانسه برجسته کرده است همکاری می کند.

وی به سایت خبری اینساید گیمز گفت:ما در ابتدای پیشنهاد میزبانی می خواستیم با تمام سازمان های اصلی کار کنیم که «تور دو فرانس» یکی از آنها بود. ما با «رولاند گاروس» پیش از این نیز همکاری کردیم.

معاون تیم میزبانی پاریس 2024 گفت:بدون شک تور دوچرخه سواری فرانسه یکی از بهترین رویدادهایی است که ما هر ساله سازماندهی می کنیم و مردم از سرتاسر جهان برای دیدن آنه به فرانسه می آیند.

استانگوت گفت: ما آماده رفتن به لیما در مرحله آخر هستیم و دقیقا نمی دانیم که هیاتی که با آنها صحبت کردیم چه گزارشی ارائه خواهد کرد. با این حال ما با مسوولان کمیته بین المللی المپیک در تماسیم. فضای خوبی بر سه طرح حاکم است اما ما هنوز نمی دانیم که در نهایت این توافق به کجا ختم خواهد شد.

۴ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.