پایان نخستین سمینار ملی مدیریت و رهبری زنان در جنبش پارالمپیک

نخستین سمینار ملی مدیریت و رهبری زنان در جنبش پارالمپیک 26 آذر ماه در محل آکادمی المپیک و پارالمپیک برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این سمینار یک روزه که با حضور نخبگان زن ورزشکار دارای معلولیت و مسؤولان ورزش بانوان به منظور معرفی جنبش پارالمپیک و نقش بانوان در آن برگزار شد، در واقع نخستین گام عملی در جهت شناخت محدودیتها و بررسی موانع موجود در جلب مشارکت بانوان ورزشکار معلول و غیر معلول محسوب گردید.
سمینار یک روزه ملی مدیریت و رهبری زنان در جنبش پارالمپیک که با سخنرانی نائب رئیس کمیته ملى پارالمپیک سرکار خانم طاهریان آغاز شد و در ادامه خانم دکتر مشرف جوادى عضو هیأت اجرایى کمیته پارالمپیک آسیا APC و نائب رئیس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان توضیحاتی در خصوص رشته های فعال بانوان و سازمانهاى ورزشى ارائه نمودند.
در بخش دیگری از این برنامه مقرر گردید، کارگروه هایی با حضور مدیران ارشد و همکاری ورزشکاران و مربیان تیم هاى ملى، نایب رئیسان فدراسیونها، دانشجویان و گروه بیمارى هاى خاص تشکیل شود که در آن مسائل و مشکلات موجود مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
 همچنین  آدرس
edu@npc.ir جهت دریافت نظرات و راهکارها ارائه گردید و به تمامى اعضا شرکت کننده گواهى حضور توسط پیش کسوتان و بزرگان حاضر در جلسه اعطا و عکس یادگارى نیز گرفته شد.
در پایان این سمینار، براى آشنایى افراد شرکت کننده ازفعالیت بانوان معلول کشورمان، از چهارمین دوره مسابقات قهرمان کشورى بوچیا بانوان در محل فدراسیون ورزش هاى جانبازان و معلولین بازدید به عمل آمد.  
گفتنی است، مدرس سمینار یاد شده، سرکار خانم لیموچى، عضو کمیته زنان کمیته بین‌المللى پارالمپیک بودند.

۲۹ آذر ۱۳۸۸ ۰۹:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.