رییس جمهور کره جنوبی: درها تا آخرین لحظه به روی کره شمالی باز است

رییس جمهور کره جنوبی: درها تا آخرین لحظه به روی کره شمالی باز است
"مون جائی این" رییس جمهور جدید کره جنوبی بار دیگر اعلام کرد که از حضور نمایندگان کره شمالی در بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ که 200 روز تا آن زمان باقیمانده است حمایت می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛وی بار دیگر تکرار کرد که درها به روی نمایندگان کره شمالی تا آخرین لحظه باز است. وی که در مراسم 200 روز باقیمانده تا مراسم افتتاحیه پیونگ چانگ 2018 سخنرانی می کرد به خبرگزاری «یون هاپ» گفت:ما عجله ای نداریم و نسبت به شرکت همسایه شمالی هم در این رقابتها بدبین نیستیم. و درها را تا آخرین لحظه باز نگه خواهیم داشت.

مون گفت:همچنین کمیته بین المللی المپیک نیز درها را به روی کره شمالی باز می کند و آنچه که اکنون باقی می ماند، تصمیم مسوولان کره شمالی برای شرکت در این بازیهاست.

رییس جمهور کره جنوبی در مراسم بازدید از ورزشگاه های زمستانی در حال ساخت در قسمت آلپاین ضمن دیدار با مسوولان کمیته برگزاری این رقابتها و نیروهای داوطلب و همچنین سفیران المپیک و پارالمپیک قول داد که سئول نقش اساسی تری را در این 6 ماه باقیمانده ایفا خواهد کرد.

وی گفت:برای دولت این اولین مسوولیت اصلی و مهم از روزی است که دولت را تحویل گرفته ایم.

مون از روزی که به ریاست جمهوری کره جنوبی رسیده است اعلام کرده که تمام تلاش خود را برای کاهش تنش بین دو کره انجام خواهد داد.

۳ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.